|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bager ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 15-April-2004 kl. 17:18 |
Hej Er de nogle der kender til nogle sider i England, hvor man kan købe billige DVD skiver?? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10584 |
![]() |
bigpockets.co.uk
Redigeret af fltk |
|
![]() |
|
bager ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
tak fltk
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
hej Nogle der kender discene fra dette tilbud på denne side?? http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1 100 stk. Standard DVD-R 4.7 GB 4x. Normalpris Kr. 695,-. Tilbud Kr. 495,- (Pris stk. 4,95). SPAR Kr. 200,-. Det er jo en rimelig god pris må man sige. MEN det er vigtigt de også er gode sammen med min Pioneer DVR-05 brænder til PCen. Ellers nogle der kan give nogle gode råd om skiver til både 5100 og DVR-05?? Har selv nogle Princo 2x nu og der får jeg en fejlbrænding på omkring hver 2. disc i PCen og omkring hver 5. i min 5100. VH Claus |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Til Bager Tjek vores Link sektion - der er MASSER af links til butikker ! Klik på Links-linket på forsiden og vælg Leverandører Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
tak michaeis
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |