|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 21-November-2005 kl. 18:55 |
På min MCE remote er der en [sluk pc] knap men der sker overhovedet intet når jeg klikker på den. |
|
![]() |
|
![]() |
Oki det der gik galt var at jeg under installationen skulle installere SATA driver, ved en fejl trykker jeg F7 istedet for F6 for at installere driverne. |
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Skummelt! Når du kan vælge at trykke F6, skal man trykke F5.... Er det korrekt forstået? |
|
![]() |
|
![]() |
Hele dette problem opstod da jeg skulle sætte maskinen op. Redigeret af bobbe |
|
![]() |
|
![]() |
Korrekt. Når man får menuen frem kan man kun se 2 valg men ved at bruge pil op og ned kan man se de andre. Hvis man også skal installere SATA driver skal man bare have Disketten til at sidde i drevet så installere Windows den automatisk når den har læst den HAL (Hardware Abstraction Layer ) ind du har valgt. |
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Men det er kun når der skal særskildt driver til fx SATA til - ikke sandt? Jeg kan da ikke mindes jeg havde behov for at installere speciel driver til min SATA-disk |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har haft behovet et par gange da de bundkort jeg brugte var nyer en Windows også kunne den ikke genkende min SATA disk før jeg havde installeret en driver. |
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
Øhh, er det ikke en Raid driver du snakker om? - jeg harda aldrig oplevet at man skal benytte en SATA driver. Enten er en SATA disk da understøttet af bundkortet, eller også er den ikke........... Selvfølgelig kan jeg godt se at du skal benytte en SATA driver, hvis du har en særskilt SATA controller. En anden ting, som jeg meget gerne vil bede om hjælp til i denne tråd. Er at jeg har også aktiveret S3 i min BIOS, for at opnå at kunne starte HTPC'en op fra dens dvaletilstand........ Det fungerer faktisk også, men kun hver anden gang? Bundkortet er et AOpen I915GMm-HFS og strømforsyningen er en Silverstone ST30NF, mener jeg den hedder. Håber der findes noget hjælp. Mvh. Redigeret af Kolvig |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nøjagtig samme problem |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har læst et sted at det skyldes driveren - jeg har Nvidia
|
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
Hej Bobbe... Er det også et AOpen I915GMm bundkort du har? Jeg har desværre ikke fundet en løsning endnu Mvh. |
|
![]() |
|
![]() |
desværrer mit kort er et MSI. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |