|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 20-Marts-2010 kl. 12:50 |
Heysa..
Er ved og rippe alle mine cd'er ned, da de skal ind over min tvix, så livet bliver lidt nemmere :)
Men findes der er et godt cover program derude et sted ?
Vil gerne betale penge for det, og kunne være super fedt, hvis programmet selv kunne smide de info den finder, ned i den rigtige mappe "hvis dette ikke er en mulighed går det nok os" :)
|
|
![]() |
|
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Tjek din box....
Du har en PM
|
|
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Hej BARON !!
Virker det coverprint til windows 7 ??
Jeg bruger selv MultiCoverPrint 2.03 men det virker ikke sammen med win 7 !!
Hvis det virker vil du så ikke linke det her eller send mig en pm
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
google "cover xp" eller hent det gennem denne side http://www.cdcovers.cc/
godt og gratis
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Cover XP, er til og printe covers osv.. Står og skal bruge et program der:
Lige scanner min album mappe, også simpelthen bare smider de covers ned, den nu kan finde
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
-og cover XP er altså noget begrænset.Og Neros er frygtelig kluntet .
Findes der ikke et program hvor man får lov til selv at skrive på ryggen ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |