recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Legekamerater til TX-P50VT20E?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLegekamerater til TX-P50VT20E?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Emne: Legekamerater til TX-P50VT20E?
    Sendt: 26-Marts-2010 kl. 17:20
Mens vi spændt venter på ovenstående TV, kan vi jo hygge os med nogle bud på hvilket udstyr man med fordel kunne købe til Big smile

Jeg tænker her på Blue-ray afspiller (3D kompatibel naturligvis) og AV-reciever (HDMI 1.4 er et krav).

Mit samlede budget er 30.000 kr - (ca. 20.000 til VT20), så er der 10.000 til de to andre komponenter.
Edit: der er ikke mange priser ude endnu, så vi glemmer lige det med budgettet!

Nogle forslag?


Redigeret af Letten - 26-Marts-2010 kl. 17:26
Til top
phillipo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 17:31
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Mens vi spændt venter på ovenstående TV, kan vi jo hygge os med nogle bud på hvilket udstyr man med fordel kunne købe til Big smile

Jeg tænker her på Blue-ray afspiller (3D kompatibel naturligvis) og AV-reciever (HDMI 1.4 er et krav).

Mit samlede budget er 30.000 kr - (ca. 20.000 til VT20), så er der 10.000 til de to andre komponenter.
Edit: der er ikke mange priser ude endnu, så vi glemmer lige det med budgettet!

Nogle forslag?
Jamen et naturligt valg er da Panasonics kommende 3D BD afspiller, som i øvrigt har den glimrende egenskab, at være monteret med 2 HDMI out. Den kommer til at koste lige under 5kTongue
 
 
 


Redigeret af Hother - 26-Marts-2010 kl. 17:48
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Mens vi spændt venter på ovenstående TV, kan vi jo hygge os med nogle bud på hvilket udstyr man med fordel kunne købe til Big smile

Jeg tænker her på Blue-ray afspiller (3D kompatibel naturligvis) og AV-reciever (HDMI 1.4 er et krav).

Mit samlede budget er 30.000 kr - (ca. 20.000 til VT20), så er der 10.000 til de to andre komponenter.
Edit: der er ikke mange priser ude endnu, så vi glemmer lige det med budgettet!

Nogle forslag?
Jamen et naturligt valg er da Panasonics kommende 3D BD afspiller, som i øvrigt har den glimrende egenskab, at være monteret med 2 HDMI out. Den kommer til at koste lige under 5kTongue
 


2 HDMI output er vel mest møntet på bagudkompatibilitet med AV-recievers uden HDMI 1.4?

Så man kan sende signal til sit 3D TV og reciever samtidig.

Med ny hdmi-1.4-reciever betyder det ikke noget Big smile
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af phillipo phillipo skrev:

TX-SR608

http://www.onkyousa.com/model.cfm?m=TX-SR608&class=Receiver&p=i

er et bud....

og et godt et.

Kender du forstærker-delen (jeg formoder den er identisk med de seneste årgange)? 

Jeg har nemlig en entry-level Sony AV-reciever og er lidt utilfreds med krafterne, den hedder også 100W, men der må gerne være lidt mere power.


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Mens vi spændt venter på ovenstående TV, kan vi jo hygge os med nogle bud på hvilket udstyr man med fordel kunne købe til Big smile

Jeg tænker her på Blue-ray afspiller (3D kompatibel naturligvis) og AV-reciever (HDMI 1.4 er et krav).

Mit samlede budget er 30.000 kr - (ca. 20.000 til VT20), så er der 10.000 til de to andre komponenter.
Edit: der er ikke mange priser ude endnu, så vi glemmer lige det med budgettet!

Nogle forslag?
Jamen et naturligt valg er da Panasonics kommende 3D BD afspiller, som i øvrigt har den glimrende egenskab, at være monteret med 2 HDMI out. Den kommer til at koste lige under 5kTongue
 


2 HDMI output er vel mest møntet på bagudkompatibilitet med AV-recievers uden HDMI 1.4?

Så man kan sende signal til sit 3D TV og reciever samtidig.

Med ny hdmi-1.4-reciever betyder det ikke noget Big smile
Det har du helt ret i omkring de 2 HDMI. Men vil du ud og investere i receivere med HDMI 1.4 ved jeg at, Onkyo, Integra, og Pioneer er på vej med nogle nyeTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2010 kl. 18:54
.

Redigeret af Kampus - 26-Marts-2010 kl. 19:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu