|
opdatering af reciver |
Besvar |
Forfatter | |
Peter123
Ny bruger Oprettet: 28-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
Emne: opdatering af reciver Sendt: 28-Marts-2010 kl. 13:22 |
Hej!
Jeg har problemer med at hente opdateringen til min digiality T-500 cx boks. Den har stået i sommerhuset hele vinteren og er derfor ikke blevet opdateret automatisk. Jeg har læst på et andet forum at opdateringen er taget af sendenettet i januar 2010, kan dette være rigtigt?? Er der andre der har samme problem og er der nogen der kender en løsning på hvordan man ellers kan få opdateret boksen
mvh.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 15:16 |
Ja, det er åbenbart kun kort tid den var til opdatering over luften:
Der er et par steder med en vejledning, men hvis ikke der udsendes mere hjælper det nok ikke meget:
Og det ser heller ikke ud til at der er noget at hente på www.kjaerulff1.com
Hvornår er den købt? For så må det vel evt. være forhandler der skal få det ordnet med Kjaerulf ?
Mvh JørgenT
|
|
foffer
Bruger Oprettet: 12-November-2007 Status: Offline Point: 69 |
Sendt: 31-Juli-2010 kl. 14:40 |
Vil det så sige at det er umuligt at få opdateret sin boks medmindre man gå ind i en butik? Kan man ikke selv gøre det på nogen somhelst måde det?
Hvorfor tager de sådan en opdaterig af sendenettet? |
|
Peter123
Ny bruger Oprettet: 28-Marts-2010 Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 31-Juli-2010 kl. 16:08 |
Ja, den kan kun opdateres af levenratøren. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Sendt: 31-Juli-2010 kl. 17:05 |
Fordi det koster penge at lade en opdatering udsende. Jo længere tid, jo flere penge... Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |