|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:30 |
Jeg har brug for lidt hjælp fra nogle film-nørder herinde til at finde titlen på to film som jeg så for nogle år siden.
1) Der er tale om en film i "crime-kategorien", som handler om to personer (mænd), som skal bryde ind et sted og stjæle et sjældent og værdifuldt scepter (eller lignende) - en forbrydelse som de tilsyneladende hjælper hinanden med, men hvor de så hen ad vejen viser sig, at de gør alt hvad der står i deres magt for at snyde og bedrage hinanden mest muligt- 2) En film i samme genre, hvor en kendt skuespiller (mand) (som jeg ikke lige p.t. kan komme i tanke om navnet på), spiller en evnesvag medarbejder som gør rent og lignende - men hvor han i virkeligheden så er ganske kvik og hjælper nogle venner med div. oplysninger og smugle nogle ting ind og ud forbi vagterne - som ikke gider at kontrollerer ham, fordi de jo tror at de sidste små grå på første etage er visne. Og så lige noget flovt: Jeg kan ikke helt udelukke at der måske er tale om samme film, da jeg måske blander nogle ting sammen (har set mange film siden jo :D ), men umiddelbart tror jeg at der er tale om to film. På forhånd tak ;) Redigeret af MortenMJ - 29-Marts-2010 kl. 19:45 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
1 og 2 er taget fra samme film. Jeg har set den, men kan ikke lige komme i tanker om hvem der spiller og hvad den hedder
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() |
Navnet på filmen er The Score http://www.imdb.com/title/tt0227445/
![]() Redigeret af FLarsen - 29-Marts-2010 kl. 19:40 |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Det var I sq hurtige til! Og det er lige præcist den, 1.000 tak for hjælpen! Det var Edward Norton som jeg tænkte på under punkt 2! Synes i øvrigt, at han spiller fremragende, i denne noget anderledes rolle. :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja det er rigtigt, og en fremragende præstation af Edward Norton som den evnessvage
|
|
![]() |
|
![]() |
Nemlig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |