|
Se hvad jeg fik hjem af Udstyr |
Besvar | Side 123 76> |
Forfatter | |
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-April-2010 kl. 13:52 |
Jeg tænkte, at vi skulle have en tråd, som handlede om det udstyr vi fik hjem,
som ikke kan være i en postkasse. eller bare har været ude for at hente selv. Det kan være alt, der har med relation til HiFi. Hifi Møbler Kabler osv osv. Det kunne jo også være, at der var en som havde fået fat på elektronik til en god pris, som så havde lyst til at dele det med os andre. Hvis man ikke synes om ideen, kan man jo bare lade være med at poste, også vil tråden jo hurtigt dø ud alligevel Jeg kan jo passende starte ud. Sony BDP-S370 Blu-Ray afspiller som overtager min Ps3 til Blu-Ray Skal lige siges, at jeg synes kvaliteten er i top på denne tynde svend her, og med en hurtig opstartstid. 1252 kr gav jeg for den ved Proshop Dune HD Base 3.0 En lille ny mediecenter til hjemmet. Man kan også få en Prime model, men jeg har læst flere steder, at det Blu-Ray drev som sidder i den, kan have tendenser til at støje, så jeg valgte altså den anden løsning. Den virker rigtig god, men er stadig ved at lære den at kende. Jeg er jo normalt til Dvico Tvix, men nu synes jeg at der skulle en ny til hjemmet. 2500 Kr gav jeg for den ved Nemedia. Redigeret af Fakker - 01-April-2010 kl. 14:26 |
|
Fakker
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ja fik da også lidt andet hjem
HDMI Kabler High Quality 1.3 HDMI 1 Meter High Quality 1.3 HDMI 15 Meter Aluminium kabelbakke Alu, 44 mm, 0.95 m |
|
alyz
Guld medlem Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hentede mig sådan et her i weekenden: http://www.consumer.philips.com/c/fjernsyn-8000-serien/8000-led-serien-40-tomme-full-hd-1080p-digital-tv-40pfl8664h_12/prd/da/dk/
Nice tv
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Funktioner
Tak(0)
|
GOD TRÅD
Fik lige hente en AirPort Express Base Station with 802.11n and AirTunes, hos min lokale Apple forhandler. Så nu skal jeg bare ud og finde en rigtig god DAC, der spille god samme med denne, har i nogle gode ideer Redigeret af Startrek - 01-April-2010 kl. 15:43 |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har så lige fået sådan en fætter:
Internetradio og medieafspiller (kun lyd) med WiFi kr. 500,- , billig opgradering af SR til internetradio. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hentede en router til 200 kr i Føtex
Og et netværkskabel på 10 m til 70 kr i HN
|
|
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Funktioner
Tak(0)
|
En mini bærbar til konen.
Eksterne DVD drev fra Samsung,til vores 2 mini pc.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvem var det der sagde at vi havde økonomisk krise
|
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv kig på denne Beresford Caiman Skulle vore bedre end DacMagic og så har den osse klasse A head-amp :D Pris ca. 2000 |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sad lige og tænkte det samme . |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ganske fed tråd.
Er du ellers tilfreds med denne sony? Jeg går nemlig og rænker på måske at få 570´eren, da der er indbygget netværk.
Jeg skal bare have set den live på et tidspunkt. https://www.elgiganten.dk/product/film/blu-ray-film/BDVDSWFORCEAW/star-wars-the-force-awakens-blu-ray
Redigeret af Flemming Larsen - 01-April-2016 kl. 16:00 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Fakker
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe Jeg købte også sådan en til min Kone, her for ikke så længe siden. Dog bare denne her model. De fungere sgu ganske udemærket. |
|
Besvar | Side 123 76> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |