|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() Sendt: 06-April-2010 kl. 14:12 |
Hej alle,
Min bror har lige købt en brugt Synology 407e og vil gerne have den trådløs, hvis det er muligt. Er der nogen af jer der ved om denne liste http://www.synology.com/support/faq_show.php?lang=dan&q_id=427 er endegyldig eller om man kan være heldig, at den vil virke med f. eks D-Link donglen? Den kan jo godt køre nyeste firmware f. eks. Mvh. Kristian Redigeret af Kristian1204 - 06-April-2010 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
kleth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Det er ikke så meget producent og model, der betyder noget for understøttelsen. Det er det chipset, som er i produktet, som betyder noget e.g. om det er et RALINK RT3510 eller Atheros XYZ e.lig. Synology frigiver den liste for det er det de hart testet med, så man kan være sikker på at den USB-dongle man køber virker med deres produkt.
Synology angiver ikke at de har testet 407e med nogen USB-WiFi dongle. Det lugter desværre af at der ikke er nogle drivere til USB-WiFi på boksen, så her må du jo nok google om det er lykkedes for nogen, evt. ved at kompilere en driver til kernen. Men hvis du har en USB-WiFi dongle, skader det jo nok ikke at prøve den. Et alternativ kunne ellers være en trådløs bro - Jeg har selv haft brugt en WLI-TX4-G54HP Redigeret af kleth - 06-April-2010 kl. 14:28 |
|
Tvix M-5100SH/PCH NMT A-100.
IPBOX 910 HD. Sony KDL32v4500/Samsung LE22B450. DNT Ipdio Mini Pro. QNAP TS-101/NAS4220-B/Synology CS407. - Min gamle NAS drillede mig, så nu tror den at den er en router. |
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Godt og kvalificeret svar.
Mange tak for det :) Mvh. Kristian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |