|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Hr Olsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 29-November-2005 kl. 21:45 |
|||
Jeg vil til at købe en fladskærm : Samsung LE-40M61B Men jeg kan se at den ikke har nogen DVI indgang det har min nye pc ! Men den har det der hedder en hdmi indggang hvad er forskellen kan jeg så kun bruge VGA ind gangen. Ellers en fed skræm eller hvad er der nogen der har et bedre forslag.!!!
![]() |
||||
Hr. Olsen
|
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||
Du kan sagtens bruge denne skærm sammen med din PC, selvom skærmen "kun" har HDMI og PC'en "kun" DVI. Du skal bare købe et HDMI/DVI kabel.
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Hej Hr Olsen Teknisk set kan du konvertere DVI til HDMI, med en adapter som disse (link). Samsung skærmene er dog bedst til PC inputs via VGA, da de ikke kan håndtere at vise opløsningen 1:1 når du føder den med et HDMI signal. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
Hr Olsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|||
Tak for jeres rigtige gode svar det var lige det jeg ville vide ! Tusind Tak.
|
||||
Hr. Olsen
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |