recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra bestilling til levering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFra bestilling til levering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danerik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-April-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Fra bestilling til levering
    Sendt: 10-April-2010 kl. 18:12
Hej alle -

Jeg har bestilt YouSee Kabel TV med fuldpakke samt et par tilvalg. Jeg bor også et sted hvor forrige ejer havde YouSee, men da jeg ikke havde fjernsyn på indflytningstidspunktet, så unlod jeg at overtage det. Jeg har nu bestilt YouSee idag.

Mit spørgsmål er : hvornår kan jeg forvente at jeg kan se kanalerne?

Jeg går og forsøger ihærdigt at prøve at tune kanaler ind, men uden held (via mit nyerhvervet YouSee kort + CA modul til mit fjernsyn med DVB-C tuner).

Dan;
Til top
danerik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-April-2010
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2010 kl. 20:36
Jeg kan vist godt besvare det selv - YouSee skriver at der går 10 arbejdsdage (hvis man vel at mærke allerede har kabel-stik i boligen).

Der var man vist noget optimistisk.

Dan;

Redigeret af danerik - 10-April-2010 kl. 20:38
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2010 kl. 23:38
Jep, for det kræver lige at en af deres medarbejdere skal en tur forbi jeres samleboks uden for boligen og pille lidt i den for at kople dig på.
Når medarbejderen har været der, så smider han en folder i din postkasse der indeholder en komplet liste over hvad der kan modtages i dit område.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu