Hej allesammen
Jeg er ejer af en Sony KDL-40W2000 og har faktisk som uddannet billedemand været vældig tilfreds med dette apperat.
Jeg har dog været lidt i tvivl omkring Zaptor boksens samarbejde med denne model. På den ene side har jeg en 3-4 bekendte der fortæller mig at boksen burde virke som DVB-C modtager for mit digitale signal, Stofa har lige frigivet det i mit område Næstved. Mit TV har kun DVB-T modtager, og kan derfor ikke hente digitale signaler via Tv udelukkende, men kun med boks tilknyttet.
På den anden side har jeg et udsagn fra Sony Danmark support, en ellers sød kvindelig supporter der selvsikkert fortalte at Zaptor boks kan IKKE virke som DVB-C modtager for mit TV, trods det egentlig er en DVB-C modtager. Hun gav mig en lang forklaring som jeg dog alligevel blev usikker på.
Jeg skal ikke ligge skjul på at jeg selvfølgelig er i tvivl, især fordi at mine bekendte alle har arbejdet med TV i en del år, og fordi jeg har fundet flere steder på nettet hvor netop mit problem har været fremme, dog uden svar.
Nå men ihvertfald kan jeg ikke finde nogle digitale signaler når jeg søger på fjernsynets digital del, kun de gode gamle analog signaler.
Skal siges at jeg har digital signal via min Zaptor, så egentlig kan det jo være ligemeget, og så alligevel ikk. Jeg har lidt ekstra kanaler liggende analogt jeg gerne vil have frem digitalt.'
Nogen løsning? anybody?? :)
Hav en god aften alle, og længe leve VM i 3D til sommer :)