recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital kortlæser eller HDTV-box til Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigital kortlæser eller HDTV-box til Panasonic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Palle-Hollensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2009
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Digital kortlæser eller HDTV-box til Panasonic
    Sendt: 05-Maj-2010 kl. 09:29
Hej.

Jeg har brug for lidt hjælp!!!

Jeg har købt et Panasonic TX-P42X10Y, og jeg er ved at udfylde et aftalekort med Canal Digital.

Mit spørgsmål er så, kan jeg vælge en digital kortlæser til dette TV, eller skal jeg vælge en HDTV-box?

Håber der er nogen, som kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

MVH. Palle
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 16:44
Jeg mener ikke at dit tv har en DVB-S tuner, som er forudsætningen for at kunne modtage satellit-tv uden digital modtagerboks.

Men til  tv med indbygget DVB-S tuner har Canal Digital udviklet et CA-modul, hvor programkortet kan indsættes. Det omtales netop i dag på forsiden af Recordere her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3854&zoneid=19

Tilføjelse: Jeg glemte at tænke på at du måske får kabel-tv fra Canal Digital. Hvis det er det sagen drejer sig om, har dit tv den rigtige DVB-C MPEG4 tuner. Så kan du muligvis bruge det CA-modul som Canal Digital omtaler her http://www.canaldigital.dk/Kabel-tv-familymix/tv-produkter/Kabel-tv-med-agte-valgfrihed/kabel-tv-kortlaeser/. Men jeg fandt ikke dit tv nævnt blandt de tv-modeller der er godkendt til det CA-modul. Så spørg Canal Digital derom eller tv-forretningen!
-  I øvrigt vil Canal Digital fremover på kabel-tv sende Grund- og Family Mix-pakkerne ukodet.
Det betyder. at  disse pakker kan modtages uden CA-modul og programkort.

Redigeret af Vilhelm - 06-Maj-2010 kl. 18:03
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu