|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 08-Maj-2010 kl. 15:59 |
Jeg ved ikke rigtig, hvad der har tricket det, men pludselig får jeg - når jeg klikker på et link i en mail i Outlook 2007 - altid fejlmeddelelsen 'Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadmibnistratoren'.
Lidt googleri har afsløret, at mange andre oplever problemet - men jeg er ikke sluppet af med det...
![]() /kris Redigeret af kris - 08-Maj-2010 kl. 16:01 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Det er bestemt ikke let. Jeg googlede en tråd hvor det ene forslag efter det andet alligevel ikke løste problemet.
Måske kan du få løst dit problem ved at downloade MS Office 2010 med Outlook. Den er netop færdig i beta-version og kan downloades her: http://www.microsoft.com/office/2010/en/default.aspx Den nye version er dog ikke i dansk version. Redigeret af Vilhelm - 08-Maj-2010 kl. 23:23 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
ja, det er drønirriterende, når det nu har virket som normalt i månedsvis... ved du, hvad sådan en office-ting koster...?
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Betaversionen er gratis. Men jeg ved ikke hvad der sker når den færdige version er klar. Måske skal du tale med Microsoft, måske er der andre løsninger for dig.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
I Office 2003 skyldes dette at der er en fejl ifbm med åbning af links i windows' registreringsdatabase.
Dette kunne løses ved at nulstille alle indstillinger i Internet Explorer til standard. Det kunne godt være at det også virker på Outlook 2007
|
|
![]() |
|
zlatan24 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
< ="application/x-shockwave-flash" ="http://www.gstatic.com/translate/_p.swf" id="tts_flash" height="18" width="18">< value="http://www.gstatic.com/translate/_p.swf" name="movie">< value="_name=&_name_cb=_TTS" name="flashvars">< value="transparent" name="wmode">< value="always" name="allowAccess"> Der er utallige software
på internettet. Men i går fandt jeg ud af
en especial program - Redigeret af zlatan24 - 15-Juli-2010 kl. 13:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |