|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
Ravnnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 07-December-2005 kl. 12:32 |
Hej
ALDI har en 160 GB optager på tilbud til 2499 kr i næste uge. Se http:// aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_50/OFF01.HTM Hilsen Peter Redigeret af Ravnnet |
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Hvilket mærke er det? Er der nogle der kan se det? Og er den god - dårlig etc? Link til anmeldelse ? Håber på hjælp Mvh Frederik |
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Lur mig om ikke det er en Medion! Det tyske mærke, hvor prisen er i bund og ............ 160 Gb kan dårligt fås billigere, spørgsmålet er bare om....... Det bliver spændende at høre en anmeldelse! mvh |
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Det er underligt der ikke står noget om mærket det plejer der da at gøre - det var derfor jeg spurgte... Men ja - en anmeldelse ville være lækkert... Men tænkte dte måske var en model der allerede var i handlen og derfor en anmeldelse af den allerede fandte... |
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Logoet på afspilleren ligner "Magnum".
Det mærke har Aldi tidligere haft, bl. a. en receiver. Mvh Michael Redigeret af Maggerholm |
|
![]() |
|
perol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Jeg tror, at mærket er "TEVION", og at den svarer til den model, som har været på tilbud i Aldi Syd fra den 1/12-05. Se beskrivelsen her: http://www.pcwelt.de/defaults/drucken/641/125015/ Der er indlæg om recorderen på flere tyske fora - desværre er mit tyske ret elendigt. |
|
Hilsen
Perol |
|
![]() |
|
bowinkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Tjaa, Man kan altid sige mere. Feks at det er en smule dyrere samt at man risikerer lidt bøvl i forbindelse med evt reklamation (Sony er nok ikke det dårligste mærke at købei den forbindelse). Jeg tror det er en Tevion. Så vidt jeg kan vurdere er Tevion i relation med Medion (opkøbt af?). Generende at alt står på tysk. Mine skoleår er åbenbart givet dårligt ud på dette punkt... Hvis der er nogen der finder anmeldelser på engelsk, eller kan oversætte de tyskes konklusioner ville jeg være svært glad... /B
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Hvis I kan leve med en frygtelig gang maskinoversættelse, så kan I indsætte f.eks. en tysk webadresse i Babelfish i feltet "oversæt en webside", vælge sprog og klikke "Oversæt". Det bliver forståeligt, men heller ikke mere... - og ganske underholdende (f.eks.: "Non removable disk" = harddisk, "remote maintenance" = fjernbetjening, osv. osv. /Splinten |
|
![]() |
|
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Der er en længere tysk tråd om den her http://www.discountfan.de/forumneu/read.php?10,105314,page=3 |
|
/ Bob
|
|
![]() |
|
perol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Yderligere specifikationer her: http://www.supermarktcomputer.de/forum/cgi/ultimatebb.cgi?ub b=get_topic&f=5&t=000445 |
|
Hilsen
Perol |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
"einige gravierende Fehler und Probleme" Så er I advaret! Helt enig med Claes. Er budgettet stramt, kunne man købe sig en god recorder brugt eller finde forrige års model på tilbud e.l. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
bowinkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Det lyder lidt som en tidlig Kiss Dem der køber: kan I ikke anmelde (til næste gang Aldi har en sådan maskine). /B
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |