|
Tilmelding til nyhedsbrev duer ikke |
Besvar |
Forfatter | |
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Emne: Tilmelding til nyhedsbrev duer ikke Sendt: 07-December-2005 kl. 17:30 |
Jeg får en lang og temmelig nørdet fejlmeddelelse når jeg prøver at tilmelde mig jeres nyhedsbrev. Starter med
File or assembly name SMTP.Net, or one of its dependencies, was not found.Og så en masse teknisk som jeg ikke kan overskue. |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 07-December-2005 kl. 17:52 |
Ja, det har du desværre ret i. Webmaster har fået juleferie i denne uge, så du må væbne dig med tålmodighed, og så prøve igen i næste uge. /Michael |
|
mvh MichaelS
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 11-December-2005 kl. 23:18 |
Hej Alle Sorry, det var en sikkerhedsopdatering forleden som drillede. Men nyhedsbrevene skulle virke igen nu. http://www.recordere.dk/nyhedsbreve /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |