recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Larmer Panasonic's TX-P50G20E ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLarmer Panasonic's TX-P50G20E ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
boom-boom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2004
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Emne: Larmer Panasonic's TX-P50G20E ?
    Sendt: 10-Maj-2010 kl. 22:34
Jeg var lige ved at erhverve et Panasonic TX-P50G20E og så kom jeg til at læse at "nogen" var af den mening at dette TV larmede meget. Nu er det at"larme meget" jo nok noget der vil variere en del fra person til person, men igen, for "nogen" var det så meget at de valgte at returnere deres nyindkøbte TV.

Er der nogen er jer som allerede har købt denne model som kam kommentere ovennævnte? Spørgsmålet er om der er nogen om snakken eller om det kan henligges under kategorien "hysteri"?

Tak !
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 22:40
Hej , mit larmer ikke og jeg er super glad for det . Dog ser det ud til at der er en del der har problemer . Hvis jeg muter lyden , skal jeg lække øret til bag skærmen for at høre lidt buzz...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 22:43
Jeg har "hørt" to forskellige 50G20 - de var lydløse, selvfølgelig kunne man høre dem hvis man satte øret helt hen i venstre side øverst, men det er helt normalt.

LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 23:16
Læs denne tråd, måske du bliver klogere hvad du vil. 
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 23:18
Vores 50G20 larmer overhovedet ikke. Har haft det nogle uger nu, og det siger stadig ikke en lyd. Det er et helt igennem super lækkert tv. Kan kun anbefale det.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
boom-boom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2004
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 01:35
Tak til alle for svarene.

Jeg må vist heller se at få købt dette TV.

Tak igen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 07:27
Har du overvejet, at du også kan få et LG 50PK950 til samme pris, eller det lidt billigere 50PK750?

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Online
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Har du overvejet, at du også kan få et LG 50PK950 til samme pris, eller det lidt billigere 50PK750?

Sidder selv og kigger lidt på 50+ tommer for tiden (det bliver nu nok ved kiggeriet pt. LOL) men har LG fået styr på deres retention? Dem jeg så fra sidste år, havde det i en sådan grad at det for mig ville være ubrugeligt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Sidder selv og kigger lidt på 50+ tommer for tiden (det bliver nu nok ved kiggeriet pt. LOL) men har LG fået styr på deres retention? Dem jeg så fra sidste år, havde det i en sådan grad at det for mig ville være ubrugeligt.

Man skal huske på, at ingen tv er perfekte, heller ikke G20, som udover støj problemet, også har en halvdårlige DVB-C tuner og ringe De-interlacing, som igen giver dårlige DVd afspilling.
Så heller ha lidt retention, iflg. flere brugere, så er det blevet bedre end sidste års modeller. Men stadige ikke på Panasonic niveau.
Til top
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2010
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 10:18
Jeg har et Pana X10Y. Støjen er ikke hørbar når jeg sidder og ser TV med min kæreste, men når hun er gået i seng og jeg skruer ned på 4-5 stykker er støjen hørbar hele tiden, og det er bare irriterende! Når man slukker fjernsynet hører man tydeligt forskellen.

Jer der ikke har problemer: Vil det sige, at I ikke kan høre forskel på om fjernsynet er slukket eller tændt? I så fald må der virkelig være forskel på enten de enkelte modeller eller folks ører!
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Online
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 10:22

Man skal huske på, at ingen tv er perfekte, heller ikke G20, som udover støj problemet, også har en halvdårlige DVB-C tuner og ringe De-interlacing, som igen giver dårlige DVd afspilling.
Så heller ha lidt retention, iflg. flere brugere, så er det blevet bedre end sidste års modeller. Men stadige ikke på Panasonic niveau.
Bruger ikke tuneren, og ser næsten aldrig DVD så det er for mig ikke noget problem. Tilgengæld irritere retention mig - på mit PX80 er det ikke et væsentligt problem, da det går meget hurtigt væk igen, men det jeg har set på LG blev der i timevis, og det vil irritere mig voldsomt.
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af boom-boom boom-boom skrev:

Jeg var lige ved at erhverve et Panasonic TX-P50G20E og så kom jeg til at læse at "nogen" var af den mening at dette TV larmede meget. Nu er det at"larme meget" jo nok noget der vil variere en del fra person til person, men igen, for "nogen" var det så meget at de valgte at returnere deres nyindkøbte TV.

Er der nogen er jer som allerede har købt denne model som kam kommentere ovennævnte? Spørgsmålet er om der er nogen om snakken eller om det kan henligges under kategorien "hysteri"?

Tak !

Hej.

Jeg kan også tilslutte mig til korret af dem der har en G20'er der ikke "larmer". Dog vil jeg pointere at alle plasma'er "larmer/buzzer" afhængig af hvor lyst billedet er. Men den skal ikke larme så meget at det er generende ved alm. brug Smile. Held og lykke med det.
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu