recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Sonos i DK-kun een forhandler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Sonos i DK-kun een forhandler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jakobscafe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Sonos i DK-kun een forhandler?
    Sendt: 11-Maj-2010 kl. 09:46
Hej - Som mange andre er jeg også blevet lidt tændt på Sonos udstyr (CR200 og S5). Jeg har søgt lidt og tilsyneladende er der kun een forhandler i DK; hifiklubben.dk. Derudover kan jeg se at flere har købt i England, bl.a. hos www.sonosshop.com. De vil dog ikke sende til DK længere pga 'aftaler med Sonos'. Så betyder det mon, at der reelt kun er een forhandler, og det er der alle køber?
Eller er der nogen der har alternativer? Under alle omstændigheder bryder jeg mig ikke om kun at have een fohandler, det påvirker ikke priserne gunstigt.
Er der nogen der kender andre danske forhandlere af Sonos? Eller er hifiklubben.dk OK?

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 09:59
Det er kun HFK der sælger Sonos i DK, så du har nok ikke meget valg andet end at gå ned og bruge dine penge der.. Du kan evt. spare lidt håndøre ved at finde det brugt..

"Monopoler" er aldrig godt men desværre har HFK været gode til at sætte sig på enkelte mærker og så sikre sig ene gang, dog er HFK en af de bedre butikker i min optik, da det er et af de få steder hvor sælgerne rent faktisk ved lidt om det de sælger (til forskel fra Elgiganten osv - og ja jeg ved godt folk har blandet oplevelser med dem, men mine erfaringer har udelukkende været positive)
Mvh.

Casper
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 18:54
Ellers prøv at kigge i Den Blå Avis - der plejer at være nogle stykker som tager Sonos hjem fra UK og sælger dem forholdsvis billigt...

-Kent
Til top
Duffy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 19:16
Tag en tur til London med f.eks RyanAir og du sparer stadig en masse.

Tag en uge/weekend i New York og Sonos besparelsen financerer din flyvetur. Flyver du via Hamburg er der aldrig problemer med tolden.   
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120
2 x SONOS Zoneplayer 90
1 x SONOS CR100 controller
1 x Ipone
1 x Ipone Touch
Til top
mm-bob Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Marts-2010
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af Duffy Duffy skrev:

Tag en uge/weekend i New York og Sonos besparelsen financerer din flyvetur. Flyver du via Hamburg er der aldrig problemer med tolden.   

New York - så kan du også lige tage 1 IPad eller 2 med...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af jakobscafe jakobscafe skrev:

Hej - Som mange andre er jeg også blevet lidt tændt på Sonos udstyr (CR200 og S5). Jeg har søgt lidt og tilsyneladende er der kun een forhandler i DK; hifiklubben.dk. Derudover kan jeg se at flere har købt i England, bl.a. hos www.sonosshop.com. De vil dog ikke sende til DK længere pga 'aftaler med Sonos'. Så betyder det mon, at der reelt kun er een forhandler, og det er der alle køber?
Eller er der nogen der har alternativer? Under alle omstændigheder bryder jeg mig ikke om kun at have een fohandler, det påvirker ikke priserne gunstigt.

Er der nogen der kender andre danske forhandlere af Sonos? Eller er hifiklubben.dk OK?

Det kan godt være at det er mig der ikke lige kan se problemet, men en CR200 og en S5 koster £608,95 hos den forhandler du nævner.

Det er DKK 5.355 og Hi-Fi Klubben skal have DKK 5.498 - altså en forskel på 143 kr.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 09:25

En prisforskel på 143 minus en returbillet til London = sparer en masse?

Der skal en voldsom besparelse på 705 kr. dække returbillet og overnatning
Til top
jesp3r Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Maj-2010
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 12:24
Jeg sparede i sin tid og god sjat penge på at købe alt mit Sonos udstyr hos en lokal biks i tyskland som havde en lille butik nær Berlin. Men i dette tilfælde er det måske ikke så relevant da jeg købte forholdsvis meget hos ham, og opnåede dermed en stor rabat (TV+sorround+harmony remote+5 sonos enheder og sonos fjernbetjening).
42PX70+37PX80, Viewpia 19", Sonos Z90 + Z120 (x3) + CR100, iPhone 1G + 3GS, iPad 32GB, Mac Mini, Acer Revo 3610, Sony Vaio Z21, Dell M1330, Samsung NC10, Synology DS410, Philips HTS8100, Planar 7010
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu