|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChrLau ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 14-Maj-2010 kl. 18:14 |
Jeg har nogle problemer med min 6500 som har tendens til at " hakke " nogle gange midt i en film, uanset hvilken fil type. Tvix'en er koblet direkte på sit eget netkort i PC'en med kabel på ca. 10 m. så forstår ikk hvorfor den opfører sig på den måde. Håber der er nogle som kan hjælpe ?
|
|
![]() |
|
ChrLau ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Jeg mangler også en ordentlig side hvor man kan hente firmware updates. Jeg har prøvet seneste update, men den virker ikke som den skal. Når jeg trykker på " Video " kommer jeg normalt ind i et vindue hvor jeg kan skifte mellem usb og mine delte drev, men der er kun en folder øverst i billedet og ikke andet, så må smide den gamle firmware på igen ????
|
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Du kan finde en oversigt over tilgængelige firmwares her: http://dvdnews.free.fr/TViX/M-6500/
Du siger du har den koblet direkte i din PC? Hvorfor ikke i en netværksswitch eller router? Hvordan har du tildelt IP-adresse til TViX'en - manuelt eller DHCP? |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Iøvrigt: Når du opdaterer firmware kan det ske at din netværksopsætning forsvinder, så hvis ikke du har genindtastet oplysningerne er det sandsynligvis derfor at du ikke kan se din folder efter opdateringen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har prøvet at hente driver fra den side, og den giver det resultat som jeg beskrev netop at jeg ikke kan se foldere efterfølgende.
Den virker med firmware 1.3.168 men har det med at " hakke " nogle gange midt i filmen og det jo ikke så fedt.
Jeg har haft den tilsluttet min router, men havde store problemer med at den ikke kunne finde mapperne så måtte tænde og slukke den flere gange så derfor tilsluttet jeg den direkte til et seperat netkort som jo er mindst ligeså godt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er helt klar over hvordan man opdaterer og skal indtaste netværksoplysningerne hver gang. Det er ikke problemet med den nye firmware. Det er at når man skal se diverse foldere når man trykker på " video " kommer der slet ikke noget frem ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan du pinge din PC fra TViX'en?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå - jeg fandt ud af det. De havde bare lavet om på menu systemet, så man skal trykke på " goto" tasten og så kom der en bar frem om man ville vælge usb eller sine delte mapper :)
Nu jeg så spændt på at se om den stadig hakker når jeg ser film.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |