recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv2 sputnik og aspect ratio???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv2 sputnik og aspect ratio???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
keyser soze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: tv2 sputnik og aspect ratio???
    Sendt: 12-December-2005 kl. 08:58

Først og fremmest - er der nogen, der har prøvet at se en film via TV2 Sputnik??

Jeg prøvede det netop i weekenden via min htpc og MCE og som udgangspunkt gik det ikke specielt godt.
Dvs. at nå frem til at se selve filmen gik fint, men da filmen først gik i gang var der noget helt galt med formatet, da jeg kun havde et lille billede lidt til venstre for midten på min tv-skærm.

Da jeg i stedet lukkede MCE ned og åbnede Sputnik via en browser i stedet og efterfølgende startede filmen, så var alt fint - 16:9.

Det skal siges, at jeg har et ældre 4:3 CRT-fjernsyn, men det burde give anledning til problemer. Jeg kunne f.eks. godt se alle trailerne på sputnik i full-screen på mit fjernsyn.

Er der nogen, der har et bud på, hvad der kan være galt???

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu