recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony S350 snurrer lige rigeligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony S350 snurrer lige rigeligt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony S350 snurrer lige rigeligt
    Sendt: 27-Maj-2010 kl. 08:52
Nu har vi jo godt nok vores eget forum til TV ovre på fladpanelerDK, men de hersens BluRays falder nok lidt mere ind under jeres kompetence :)

Jeg har mig en Sony S350 BluRay-afspiller, som har gjort sit arbejde godt i det halvandet års tid jeg har haft den, men i weekenden syntes jeg den var lige lovlig højlydt i sine snurrelyde. Afspilleren står i et skab under TV'et og i starten troede jeg det var min subwoofer, der stod og brummede, men det viste sig at det var vibrationerne fra Sony'en der gik i hele møblet. Selvfølgelig skal der noget rotation til for at filmen kan vises, men det forekommer mig, at dette er lige voldsomt nok. Afspilleren vibrerer en hel del under afspilning uanset hvilken film jeg popper i bakken.

Er det NU jeg skal rende ned og benytte mig af min reklamationsret, eller er det bare mig, der ikke har været opmærksom nok på hvor meget sådan en fætter rent faktisk vibrerer normalt?
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 09:52
Et af mine familie medlemmer har en Sony S350 og jeg mindes absolut ikke den vibrerer under afspilning. 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 10:03
Jeg har en 350 og jeg har ikke lagt mærke til at den larmer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 11:02
Så må jeg nok hjem og grave efter kvitteringen og få den sendt til rep. Surt eftersom mit abb. på Lovefilm jo ikke tager højde for manglende hardware hos kunden Smile

Edit: Crap. Konen har åbenbart ledt efter kvitt. derhjemme og den findes ikke... Så enten må jeg leve med støj og potentielle eksplotionskratre i skabet, eller også må jeg købe en ny.Cry

Redigeret af Yakken - 27-Maj-2010 kl. 11:08
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 11:37
Forhandleren må ha' en kopi af kvitteringen, så hvis han er reel bør det ikke være et problem...
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 17:07
Så vidt jeg lige kan se af mine kontoudtog, så er den køb hos El-Giganten d. 25/2 sidste år. Det må jo være et netkøb, da jeg ikke har lagt penge i den butik ved et fysisk fremmøde nogensinde.

Så ville man ønske, at man havde bedre styr på sine elektroniske kvitteringer - og det forklarer jo også hvorfor konen ikke kunne finde noget i reolen derhjemme...
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Så vidt jeg lige kan se af mine kontoudtog, så er den køb hos El-Giganten d. 25/2 sidste år. Det må jo være et netkøb, da jeg ikke har lagt penge i den butik ved et fysisk fremmøde nogensinde.

Så ville man ønske, at man havde bedre styr på sine elektroniske kvitteringer - og det forklarer jo også hvorfor konen ikke kunne finde noget i reolen derhjemme...

Det burde være nok med din dankort postering.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 17:51
Jeg gravede lidt i mine mailarkiver og fandt ud af, at jeg faktisk havde gemt den oprindelige kvittering fra deres netshop. Så skal det bare lige koordineres med, at jeg kan få set mine BluRays fra Lovefilm og få sat abonnementet på pause indtil dimsen er tilbage i folden...

Jeg kan dog se, at ElGiganten ikke forhandler Sony mere, så de har bare af at kunne fikse den. Nu er hjemmesystemets Lintronic-boks programmeret op til en Sony-afspiller, så jeg skal ikke spises af med en anden afspiller! Hvis man nu skal tage sorgerne på forskud, hvilken afspiller fra deres beskedne sortiment vil da levere samme kvalitet mht. billede, støj (minus de sidste par dages problemer) og interface?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 18:07

Jamen kan de ikke lavet afspilleren, så er det vel bare at få hele købsprisen retur og så købe en ny Sony, hvis det er Sony du vil have. Du er jo ikke forpligtet til at tage et andet produkt.

Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 18:43
Nah, købeloben siger vel bare at jeg ikke må være dårligere stillet efter en reklamation. Siger den noget om mærkepræferencer?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 19:03
http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/mangelsbefoejelser?tc=587792B92FD9403C89CD50B54D7347D7

Dine valgmuligheder er:

• Du kan få manglen afhjulpet, fx få varen repareret
  • Du kan få varen byttet til en ny vare
  • Du kan få et afslag i prisen
  • Du kan få pengene tilbage – hæve købet

Ombytning - hvad er det?

Den nye vare, du får leveret, skal være magen til den, du købte. Det vil sige samme farve, samme model, samme funktioner – helt magen til. Varen skal være fabriksny. Du kan komme ud for, at sælgeren tilbyder dig en nyere model, hvis den, du oprindeligt købte, ikke længere kan skaffes. Du bestemmer selv, om du vil tage imod det tilbud.

Så der er ikke så mange muligheder.
Husk at Elgiganten skal betale for porto til at sende den til rep. Du skal ikke selv kører den hen til butikken. Du skal selv sørge for indpakning.
Til top
Lubzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2009
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 19:46
Lige en indskydelse, i El-Giganten kan du altid tage ned i deres butik og få en kopi af din kvittering også selv om den er købt igennem deres netshop, men ja få smidt den maskine til rep.

Redigeret af Lubzor - 27-Maj-2010 kl. 19:46
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu