|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() Sendt: 27-Maj-2010 kl. 08:52 |
Nu har vi jo godt nok vores eget forum til TV ovre på fladpanelerDK, men de hersens BluRays falder nok lidt mere ind under jeres kompetence :)
Jeg har mig en Sony S350 BluRay-afspiller, som har gjort sit arbejde godt i det halvandet års tid jeg har haft den, men i weekenden syntes jeg den var lige lovlig højlydt i sine snurrelyde. Afspilleren står i et skab under TV'et og i starten troede jeg det var min subwoofer, der stod og brummede, men det viste sig at det var vibrationerne fra Sony'en der gik i hele møblet. Selvfølgelig skal der noget rotation til for at filmen kan vises, men det forekommer mig, at dette er lige voldsomt nok. Afspilleren vibrerer en hel del under afspilning uanset hvilken film jeg popper i bakken.
Er det NU jeg skal rende ned og benytte mig af min reklamationsret, eller er det bare mig, der ikke har været opmærksom nok på hvor meget sådan en fætter rent faktisk vibrerer normalt?
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Et af mine familie medlemmer har en Sony S350 og jeg mindes absolut ikke den vibrerer under afspilning.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Jeg har en 350 og jeg har ikke lagt mærke til at den larmer.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Så må jeg nok hjem og grave efter kvitteringen og få den sendt til rep. Surt eftersom mit abb. på Lovefilm jo ikke tager højde for manglende hardware hos kunden
![]() Edit: Crap. Konen har åbenbart ledt efter kvitt. derhjemme og den findes ikke... Så enten må jeg leve med støj og potentielle eksplotionskratre i skabet, eller også må jeg købe en ny. ![]() Redigeret af Yakken - 27-Maj-2010 kl. 11:08 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Forhandleren må ha' en kopi af kvitteringen, så hvis han er reel bør det ikke være et problem...
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeg lige kan se af mine kontoudtog, så er den køb hos El-Giganten d. 25/2 sidste år. Det må jo være et netkøb, da jeg ikke har lagt penge i den butik ved et fysisk fremmøde nogensinde.
Så ville man ønske, at man havde bedre styr på sine elektroniske kvitteringer - og det forklarer jo også hvorfor konen ikke kunne finde noget i reolen derhjemme...
|
|
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det burde være nok med din dankort postering. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg gravede lidt i mine mailarkiver og fandt ud af, at jeg faktisk havde gemt den oprindelige kvittering fra deres netshop. Så skal det bare lige koordineres med, at jeg kan få set mine BluRays fra Lovefilm og få sat abonnementet på pause indtil dimsen er tilbage i folden...
Jeg kan dog se, at ElGiganten ikke forhandler Sony mere, så de har bare af at kunne fikse den. Nu er hjemmesystemets Lintronic-boks programmeret op til en Sony-afspiller, så jeg skal ikke spises af med en anden afspiller! Hvis man nu skal tage sorgerne på forskud, hvilken afspiller fra deres beskedne sortiment vil da levere samme kvalitet mht. billede, støj (minus de sidste par dages problemer) og interface?
|
|
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Jamen kan de ikke lavet afspilleren, så er det vel bare at få hele købsprisen retur og så købe en ny Sony, hvis det er Sony du vil have. Du er jo ikke forpligtet til at tage et andet produkt. |
|
![]() |
|
![]() |
Nah, købeloben siger vel bare at jeg ikke må være dårligere stillet efter en reklamation. Siger den noget om mærkepræferencer?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/mangelsbefoejelser?tc=587792B92FD9403C89CD50B54D7347D7
Dine valgmuligheder er:
Ombytning - hvad er det?
Den nye vare, du får leveret, skal være magen til den, du købte. Det vil sige samme farve, samme model, samme funktioner – helt magen til. Varen skal være fabriksny. Du kan komme ud for, at sælgeren tilbyder dig en nyere model, hvis den, du oprindeligt købte, ikke længere kan skaffes. Du bestemmer selv, om du vil tage imod det tilbud. Så der er ikke så mange muligheder.
Husk at Elgiganten skal betale for porto til at sende den til rep. Du skal ikke selv kører den hen til butikken. Du skal selv sørge for indpakning.
|
|
![]() |
|
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Lige en indskydelse, i El-Giganten kan du altid tage ned i deres butik og få en kopi af din kvittering også selv om den er købt igennem deres netshop, men ja få smidt den maskine til rep.
Redigeret af Lubzor - 27-Maj-2010 kl. 19:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |