recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD uden backlight bleeding?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD uden backlight bleeding?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6395
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD uden backlight bleeding?
    Sendt: 29-Maj-2010 kl. 17:19
Findes det?
Alle mine fladskærme har haft det en smule
Er nogle producenter bedre eller værre (jeg har et Samsung, som jeg ellers er tilfreds med)
Er LED bedre i den henseende?
Plasma har sikkert også sine problemer
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Findes det?
Alle mine fladskærme har haft det en smule
Er nogle producenter bedre eller værre (jeg har et Samsung, som jeg ellers er tilfreds med)
Er LED bedre i den henseende?
Plasma har sikkert også sine problemer

Det korte svar er, at det findes, men det vælter ikke ligefrem med muligheder, og det er typisk de helt dyre LED-skærme man skal ud og investere i, hvis man vil være helt fri for det, omend der er øvrige modeller, hvor Clouding trods alt er minimal, men det afhænger jo af den enkelte person, om han/hun vil acceptere dette. 

LED-Skærme med Local Dimming fra f.eks. LG, Philips og B&O har modeller som er fri for Clouding. Jeg forestiller mig, at tilfældet må være det samme med Samsung's 8000-Serie, og Sony's nye topskærme, som kommer op til VM. Sharp LE820 Med Edge LED har heller ikke Clouding, og er samtidig heller ikke lige så dyr som de øvrige skærme.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu