|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 02-Juni-2010 kl. 17:04 |
Jeg skal ha mig en ny skærm og ikke nødvendigvis sidste nye skrig. Er Sony w5500 stadig et godt valg eller får jeg mere for pengene ved køb af deres nye modeller som feks nx402?
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvis du kan få det til en rigtig god pris, er det pengene værd, men idag kan du få afløseren EX500 for lidt over 4000 Kr, hvilket i forvejen er en super god pris. NX402, hvoraf du sikkert mener EX402 bør ikke være en del af dine overvejelser, da den ummidelbart er ringere end dem begge.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2574601/TV/Sony-Bravia-KDL-32EX500-Sammenlign-Priser Måske du skulle tage et ekstra kig her http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81744&PID=829175&title=sony-kdl32w5500-slges-billigt#829175 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fundet w5500 (32 tommer) hos en forhandler til 4000, men er lidt i tvivl om jeg køber noget der er for gammelt?
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Som sagt, afløseren koster et par hundrede kroner mere, og selvom billedkvaliteten ikke er meget bedre, er den på andre områder forbedret i forhold til forgængeren. Der er derfor ingen grund til at gå efter et W5500 til 4000 Kr. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for input. Det var nu også fordi jeg ret kunne li designet på w5500
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jamen så skal du vel bare ha' pruttet den ned i 3000 kr...
|
|
![]() |
|
henriksen_lars ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Som jeg ser det vedr W5500, så er det et fedt design og noget pænere end de nye design. Hvis jeg skulle vælge, så er det design som jeg vil sætte lidt højt. Du skal jo se på tv'et hver dag, og ikke det som sidder inde bagved. Selvfølgelig har specifikationer noget at sige, ingen tvivl om det. Men med den udvikling som er i øjeblikket. Så vil jeg da, som nævnt før, prøve at få prisen lidt ned. Og når der så er et tv, som sparker røv i den termonologi. Så ville jeg købe det, og så bruge W'eren til køkken-tv eller til andet formål.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |