|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6496 |
![]() Sendt: 07-Juni-2010 kl. 10:38 |
Hejsa, har i andre også fået viasats kanaler oven i hatten. Lige pludselig var der tv1000 og tv3 og viasat golf - ved i om det er noget prøve noget ?
Jon
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
På KabelTV f.eks, er det normalt at der i en periode er åbent for alle kanaler, det kan være noget tilsvarende på TDC TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6496 |
![]() |
ja, det er bare sjovt at de smider det på efter 1 års tid, ikke at jeg klager :-)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så må der være en anden forklaring.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kik77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Jeg har også fået alle viasat kanalerne. Har ved lejlighed snakket med kundeservice og man får den gratis i juni måned. Man skal dog genstarte boksen for at få kanalerne, det skulle jeg ihvertfald.
|
|
![]() |
|
Bjarke88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Har også selv lige fået Home Trio, og jeg har også fået Visat kanalerne. Kontaktede TDC som sagde at det kapagnen kørte til den 28. juni. Nu er jeg skiftet fra Canal Digital parabol tv og har ikke haft Tv3 i 3 år. Og jeg må sige at jeg ikke har savnet denne kanal, for værre program skal man lede længe efter.De har jo inge gode programmer som er seriøse, eneste sjove er two and a half men, men resten er jo virkelige low budget programmer. Hvad går de penge som folk betaler for at se tv3 til. Til ligegyldige programmer som Paradise eller hvad. Nøjes med Home Trio uden Viasat.
|
|
![]() |
|
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Sydney Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Tjae, kan til dels give dig ret - men det bliver trods alt lidt bedre når man kan spole væk fra reklamerne :-) Synes nu at programmer som Luksusfælden og Politistationen er helt fine, men Paradise og lign. vil jeg såmænd gerne være foruden. Jeg savner også Canal Digital kanalerne. Jeg synes dælme der er langt mellem de gode film på TV1000. Vi har haft trio i 1½ år, og jeg tror det kan tælles på to hænder de gange vi har se TV1000. Da jeg havde Canal Digital var det vel en gang eller to om ugen der var en god film... Men man kan jo ikke få det hele :-)
|
|
![]() |
|
tiffanyyu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
![]() ![]() http://www.panjewellery.com/chains.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |