recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - home trio - ekstra kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethome trio - ekstra kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6496
Direkte link til dette indlæg Emne: home trio - ekstra kanaler
    Sendt: 07-Juni-2010 kl. 10:38
Hejsa, har i andre også fået viasats kanaler oven i hatten. Lige pludselig var der tv1000 og tv3 og viasat golf - ved i om det er noget prøve noget ?

Jon
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 10:44

På KabelTV f.eks, er det normalt at der i en periode er åbent for alle kanaler, det kan være noget tilsvarende på TDC TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 10:47
ja, det er bare sjovt at de smider det på efter 1 års tid, ikke at jeg klager :-)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 10:50

Så må der være en anden forklaring.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kik77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2009
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 11:33
Jeg har også fået alle viasat kanalerne. Har ved lejlighed snakket med kundeservice og man får den gratis i juni måned. Man skal dog genstarte boksen for at få kanalerne, det skulle jeg ihvertfald.

Til top
Bjarke88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 23:08
Har også selv lige fået Home Trio, og jeg har også fået Visat kanalerne. Kontaktede TDC som sagde at det kapagnen kørte til den 28. juni. Nu er jeg skiftet fra Canal Digital parabol tv og har ikke haft Tv3 i 3 år. Og jeg må sige at jeg ikke har savnet denne kanal, for værre program skal man lede længe efter.De har jo inge gode programmer som er seriøse, eneste sjove er two and a half men, men resten er jo virkelige low budget programmer. Hvad går de penge som folk betaler for at se tv3 til. Til ligegyldige programmer som Paradise eller hvad.  Nøjes med Home Trio uden Viasat.
Til top
kolmorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Sydney
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Bjarke88 Bjarke88 skrev:

Har også selv lige fået Home Trio, og jeg har også fået Visat kanalerne. Kontaktede TDC som sagde at det kapagnen kørte til den 28. juni. Nu er jeg skiftet fra Canal Digital parabol tv og har ikke haft Tv3 i 3 år. Og jeg må sige at jeg ikke har savnet denne kanal, for værre program skal man lede længe efter.De har jo inge gode programmer som er seriøse, eneste sjove er two and a half men, men resten er jo virkelige low budget programmer. Hvad går de penge som folk betaler for at se tv3 til. Til ligegyldige programmer som Paradise eller hvad.  Nøjes med Home Trio uden Viasat.

Tjae, kan til dels give dig ret - men det bliver trods alt lidt bedre når man kan spole væk fra reklamerne :-) Synes nu at programmer som Luksusfælden og Politistationen er helt fine, men Paradise og lign. vil jeg såmænd gerne være foruden.

Jeg savner også Canal Digital kanalerne. Jeg synes dælme der er langt mellem de gode film på TV1000. Vi har haft trio i 1½ år, og jeg tror det kan tælles på to hænder de gange vi har se TV1000. Da jeg havde Canal Digital var det vel en gang eller to om ugen der var en god film...

Men man kan jo ikke få det hele :-)
Til top
tiffanyyu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juni-2010
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 11:22
 Cryeneste sjove er two and a half men, men resten er jo virkelige low budget programmer. Hvad går de penge som folk betaler for at se tv3 til. Til ligegyldige programmer som Paradise eller hvad.  Nøjes med Home Trio uden Viasat.Angry< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11">   
http://www.panjewellery.com/chains.html
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu