|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ikje ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 08-Juni-2010 kl. 14:18 |
Da forumet nu handler om hjemmebiografer m.v., tillader jeg mig at gøre opmærksom på en lille fidus under VM-turneringen, som måske kan være nyttig for forumets brugere: Sender man en sms med beskeden vmfilm til 1231, får man retur en gavekode, der giver adgang til at se en film efter eget valg i YouSee Cinema. Koden kan både anvendes til at se film på kabel-tv (med digital boks) eller på web-tv på adressen yousee.tv.
Man behøver altså hverken være kunde hos YouSee (kabel-tv) eller TDC (mobil) for at få fingrene i en kode. Til gengæld kan man kun få én kode pr. mobil.
Ib Konrad Jensen
YouSee
|
|
Ib Konrad Jensen
Pressechef, YouSee |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
lyder godt men hva er taksten for at sende en sms til 1231
Redigeret af ekelund - 08-Juni-2010 kl. 14:48 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Pingi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Man kan læse mere her: http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/VM_i_HD/Kun_for_kvinder/Film_kvit_og_frit.aspx
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Ifølge hvad de skriver der virker den kun til Web-TV... Har du prøvet den til Cinema på Kabel-TV?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
![]() |
- almindelig sms-takst
- koden virker både på web og kabel-tv
vh.
ikje
|
|
Ib Konrad Jensen
Pressechef, YouSee |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Taster man gavekoden ind via fjernbetjeningen, og hvor ifald??
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() |
jeg har både yousee og en kabel tv box, men ikke set er sted hvor man kan taste koder ind
der så skulle give adgang til købe film eller extra kanaler.
|
|
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7230 |
![]() |
Når jeg går ind på Cinema kanalerne beder den om en pin kode.
Men boksen skal være tilsluttet til internettet før det duer og der skal sikkert også være kort i boksen
|
|
![]() |
|
![]() |
jeps:
For at bruge koden på kabel-tv med boks skal man; 1. Have boksen tilsluttet internettet (via det
indbyggede modem eller via en ekstern ethernet-forbindelse)
|
|
Ib Konrad Jensen
Pressechef, YouSee |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Det må da prøves når den tid kommer...:-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Hvor mange af jer har udnyttet dette tilbud?
Vi så "The Road" i går (over Samsung boksen, ikke web-tv) og det fungeret helt fint. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
Jeg har lige gjort brug af tilbudet, via min Samsung 3126 boks, så nu skal jeg se "2012 " i HD
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |