|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martinrunge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 105 |
![]() Sendt: 10-Juni-2010 kl. 09:13 |
Hej,
Jeg har købt et Panasonic G20 og er desværre meget utilfreds med kvaliteten af SD signaler - både via DVD, Yousee boks og den indbyggede DVB-C modtager. Billedet er simpelthen for blurred - fx ved streger og lign. er der tydelig udtværing. Med HD signal står det glimrende, men jeg forventer at se mere SD end HD. Er der andre TV som skiller sig ud, og som kan anbefales? Krav: Min. 40" og gerne mere LCD, Plasma eller LED er ligemeget bare det er godt! Fornuftigt sort niveau Full HD Skal kunne gengive SD signaler rigtig godt. Håber der er nogen der kan hjælpe. mvh Martin |
|
![]() |
|
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Hej Martin,
Generelt klarer plasma sig bedst til SD - har du fået instillet dit tv ? Lige præcis G20 får jo ret gode ord med på vejen når vi snakker om SD og blurr.
Prøv at læse her under Video Prcessing (anmeldelse af G20 på AVForums) http://www.avforums.com/review/Panasonic-TX-P42G20-Plasma-HDTV-Review.html
Også Flatpanels har anmeldt, og samme rosende ord.
Jeg ved ikke om Samsungs nye plasma modeller er bedre ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |