|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
texasranger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 16-Juni-2010 kl. 22:12 |
![]() Jeg kom først med på vognen i 1983 og ved at han startede sine udsendelser i 1982-1989.
Er der nogen der ligger inde med optagelser så er jeg meget interesseret.
Texas
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() |
Prøv at søge på DR Bonanza, f.eks. Labyrint:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
texasranger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Der har jeg været og det er ret begrænset ift hvor mange udsendelser der har været. Jeg vil lidt mere end det
![]() mvh Steen
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil også gerne høre fra jer hvis i kender til andre forumz hvor jeg kan få fat i de gamle optagelser.
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Der findes dobbelt CD'en: Stemmen fra 80'erne Kim Schumacher
Den inderholder Kim's præsentationer af musik (og musikken) fra dengang han arbejdede på P3. Men ellers lidt fra "Tuben" fra hans program Hirakiri som han lavede i 1986 på DR. Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=JmmxBTu1HBE Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=ZPPFUC7gR4I |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7186 |
![]() |
har du prøvet her:
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja www.kimschumacher.dk er mere en database end en byttebod. Jagten går videre men tak for alle positive svar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |