recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One, Foretrukne og Panasonic tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One, Foretrukne og Panasonic tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One, Foretrukne og Panasonic tv
    Sendt: 18-Juni-2010 kl. 21:04
Har en Harmony One, hvor jeg har lagt mine fortrukne tvkanaler/ikoner ind. Tv'et er et Panasonic V10.

Når jeg vælger en kanal, fx kanal 1, skriver fjernsynet 1000, hvorefter der 2-3 sekunder, og så vælger det kanal 1. Så har jeg prøvet at sætte fjernbetjeningen til at vælge vælge kanal 0001, i håb om at den ville vælge kanalen hurtigere, men det hjælper ikke... Den vælger 0 pause 0 pause 0 pause 1. Det tager ca. også 2-3 sekunder.
Er der et sted, hvor man kan ændre denne pause? Jeg har prøvet at sætte kommandointervallet til 0, men det hjælper ikke...
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2010 kl. 10:25

Prøv at gennemgå indstillingerne under "Avanceret konfiguration for komponenten TV." 

Der bør komme en indstilling med "Hvordan vælger du kanal med den originale fjernbetjening?" 

Standard indstillingen skal så ændres til "kun et tal", og derved skifter kanalerne hurtigere.

Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 09:58
Jeg har ikke et punkt der hedder "kun et tal"... Kun 2 tal, 3 tal, 1 tal+Enter, og et punkt med at man  bare skal trykke én gang for at få kanalen og fx. 1679 for at få kanal 1679... Jeg har prøvet alle muligheder, men der er ingen forskel...
Hvis jeg går ind i 'Avanceret konfiguration af denne komponent', så skal jeg først igennem en masse med om tv'et skal være tændt hele tiden, hvilke indgang den har osv... Ikke lige det jeg har problemer med...
Den bedste måde jeg kan reducere det på, er ved at gå ind i 'Juster intervallerne', og sætte blokeringssignalet til 0 ms...

Til top
Andy Brøner Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-August-2008
Sted: Denmark
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af C K N C K N skrev:

Jeg har ikke et punkt der hedder "kun et tal"... Kun 2 tal, 3 tal, 1 tal+Enter, og et punkt med at man  bare skal trykke én gang for at få kanalen og fx. 1679 for at få kanal 1679... Jeg har prøvet alle muligheder, men der er ingen forskel...
Hvis jeg går ind i 'Avanceret konfiguration af denne komponent', så skal jeg først igennem en masse med om tv'et skal være tændt hele tiden, hvilke indgang den har osv... Ikke lige det jeg har problemer med...
Den bedste måde jeg kan reducere det på, er ved at gå ind i 'Juster intervallerne', og sætte blokeringssignalet til 0 ms...

På G20 bruger jeg "1 tal + ENTER", hvor som ENTER vælges OK (SELECT).  Her tager et indvalg ca ½ sekund.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu