recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TXP37C2E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TXP37C2E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sope Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TXP37C2E
    Sendt: 20-Juni-2010 kl. 19:14

Hej

Er der nogen der har erfaringer med dette fjernsyn. Skal bruges til ekstra værelse, sammen med HD boks fra CD.
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 19:21
Er lige med på en lytter. Kan købe det til kr. 3.800 afhentet hos den lokale Panasonic Center incl. 30 mdr. garanti (Club Panasonic), skal bruge det til soveværelset. 37X20 koster jo ca. 4.300 incl. fragt, så de færre indgange og mindre texttv hukommelse kan jeg godt undvære. C2E har V-REEL 4 og X20E har V.REEL 5, om det betyder noget af betydning for billedkvaliteten ved jeg ikke.

Mvh
Mvh.

Th@mas

TX-P42S10E
TX-P50ST60
LG HR550c
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 00:19
TXP37C2 er en helt skrabet model, og ikke værd at skrive hjem om, men super til prisen. Forskellen til X20 er markant nok til, at man bør give lidt ekstra. X20 i 37" kan desuden købes til 4199 Kr inklusiv fragt fra wupti.dk

Forskellen bunder selvfølgelig mest i tilslutninger og funktioner, men billedmæssigt er der nu også udmærket grund til at vælge X20, for ikke at tale om den lidt bedre lyd, som X20 angiveligt er udstyret med. Desuden har X20 bedre standardindstillinger, personificeret af True Cinema, som vil levere et synligt bedre billede.
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2010 kl. 21:25
Tak for svaret. Jeg valgte 37X20 frem for 37C2'eren.

Mht. pris kan jeg anbefale at prøve at kontakte det lokale Panasonic center og få en pris inden man køber på nettet. Hentede min i dag ved det lokale panasonic center hvor de forespurgt hvad de vil sælge det for afhentet, fik det til kr. 4.200 og det er med 30 mdr. garanti (24 mdr. + 6 mdr. hvis man er medlem af Club Panasonic inden købet, hvilket jeg var) istedet for de 2 års reklamationsret netbutikkerne giver, det giver jeg gerne de godt 100 kr for ekstra, jeg sparede i forhold til hvis jeg kørte ud og hentede det ved SHG.

Mvh
Thomas
Mvh.

Th@mas

TX-P42S10E
TX-P50ST60
LG HR550c
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu