|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 21-Juni-2010 kl. 21:25 |
Er der et program, der simpelt skanner ens mapper for film og serier, og så smider fanart, posters, details og det hele på, så man ikke skal gøre det manuelt? Og så man kan styre sit mediebibliotek dér...
Jeg har rodet med MeediOS, der virker enormt godt, hvis det ikke var fordi man skulle være et halvt geni, for at kunne finde ud af det. Har også prøvet XBMC, men der hakker mine 720p- og 1080p film. Og DVDPro har jeg også været forbi, men der skal man tage hver film manuelt eftersom den er lavet til man smide sin dvd-samling ind på pc'en ligner det. Har prøvet lidt med eXtreme Movie Manager, og det virker udmærket faktisk, men man kan ikke købe det med VISA. :/ Og 50 videofiler er ikke meget, når man har en serie eller to på pc'en. Er der nogen, der kender til et superprogram, der kan alt det her? Simpelt og let at gå til... Og det gør ikke noget, hvis programmerne koster noget. Betaler gerne for noget, der er godt. Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg har set mange er glade for YAMJ til deres medieafspillere ovre i streaming-forummet. Måske er det hvad du søger?
|
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Lidt pinligt det her, men du sku' vel adrig ku' gi' mig et link? Jeg kan simpelthen ikke finde den, når jeg googler "YAMJ.
|
|
![]() |
|
![]() |
No need... Nu fandt jeg den. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det virker sindssygt svært bare at installere?
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Prøv Ember Media Manager
http://www.embermm.com/
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
All My Movies
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |