|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() Sendt: 22-Juni-2010 kl. 13:29 |
Hej
Tror I der er mulighed for at Philips snart kommer med en ny række TV? Hvis de gør må man næsten forvente at de har 3D funktion og Ambilight, men det er vel kun topmodellen, der vil have det brede 21:9 (2,39:1) format. Jeg er mest interesseret i Philips, da jeg er blevet ret vild med Ambilight og allerede fra et Vogels ophæng, som vist ikke kan bruges til Samsung TVene, selvom Samsung trækker meget for tiden med deres nyeste TV. |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
Måske jeg skulle stille et andet spørgsmål så...
Har I hørt noget om Philips har tænkt sig at implementere en 3D funktion i deres kommende TV? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1266988496
Der kommer flere modeller med 3D-understøttelse. Vejledende pris på den nye 21:9 3D med Ambilight bliver omkring 35000 Kr. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
35000 kr
tak skal du have
har givet 10000 mere for projektor og tv som har en helt anden billedekvalitet. med mindre phillips kommer med et mirakel så kunne jeg nok godt undvære phillips 3D version men hver sin lyst |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jamen du har ikke ambilight!!!
![]() |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Det vel bare at hænge en lyskæde rundt om projektoren...så er den i vinkel.
|
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Nej heldigvis....
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |