|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Imac ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 150 |
![]() Sendt: 23-Juni-2010 kl. 18:08 |
Hejsa
Har lige pakket en Tvix hd n1 "termokop" ud af æsken, men den afspiller kun 1 iso fil ud af 20..og slet ikke img filer..har læst img filer ikke understøttes,så måske der er en nem konvertering eller andet ?...ellers må jeg måske allerede til at opgradere den..??...
![]() Har hentet firmware 1.9.9....andre bud på bedre afspiller...elller ?
På forhånd tak...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet noget her,men er ikke lige sikker på hvor der skal klikkes med musen...prøver mig lidt frem..
How is your Synology connected to TViX? UPnP, Samba or NFS? I had similar issue with ISO files till I activated NFS on both end. Enjoying every moment with both devices now.
1. Acticate NFS on Syno 2. Enable NFS Privilege on the video or shared folder, No Mapping require 3. Point the IP address to your TViX IP or just a * will do 4. Point your NFS setting at TViX Network drive to Syno IP 5. Point to the shared folder |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
På min medieafspiller (Dune skulle også virke på Popcorn) kan jeg bare i filnavnet ændre img til iso, så æder afspilleren uden problemer filen. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm det har jeg prøvet, virker ikke...
har nu prøvet nedenstående, kan se mine filnavne i de nye shared folderes, men kan stadig ikke afspille hverken iso eller avi...???
![]() Synology DS409 NAS:
- enabled NFS - disabled "jumbo frames" - Created a Share called "TVIX" with sub-folders MOVIE, PHOTO etc (which is /volume1/TVIX/) - NFS privileges on Share : NFS Privilege: * (for any IP or the TVIX IP - host name seems not to work) Privilege: Read Only (or R/W) root squash: map to guest (don't forget to enable the guest account) set up Video privilege setup. in System internal users enable ftp anonymous read /write in Local users : enable guest to read/write in local group : nothing TVIX: - Network Setup - selected NFS browse and select the NAS IP (it appears in the list) - Enter TVIX as share = /volume1/TVIX/ - Ping = OK DONE ! Hmm...de grå hår er sku på vej...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan afspille iso fra usb stik i tvix via extern harddisk..så det må jo være mellem synology og tvix problemet er...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
har fået det til at spille....men mon en ac ryan ville være bedre ??...ny tråd..
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Jeg har en synology og en wd og kæmpede med samme problem
jeg fandt ud af at dlna skal være slået til i synology og samtidig var der stor forskel om jeg kørte via network share eller media share.
Men jeg har lavet alle mine film om til mkv, så er der ingen bøvl.
Theilo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |