|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() Sendt: 24-Juni-2010 kl. 09:53 |
Jeg har planer om at rippe hele dvd-samlingen til en NAS.
Foreløbig har jeg rippet 10 film for ligesom at lege lidt med fremgangsmåden.
Pt. står der en WD TV Live som afspiller og det virker egentlig fint nok. Det eneste minus er, at jeg gerne vil have den til at starte op i dvd-menuen, så jeg her kan vælge eventuelt ekstra materiale.
Jeg har rippet de første film med en prøveversion af AnyDVD.
Er det en indstilling i AnyDVD ? Kan WD TV Live ikke afspille ISO med menuer eller skal jeg en helt tredje vej ?
Al hjælp er ønskelig. Jeg kan lige så godt starte rigtigt, fremfor at rippe hele samlingen for derefter at finde ud, at det skulle være gjort anderledes
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
på min popcornhour c-200 afspiller jeg mine film fint med dvd menuen.. dvs alle film er rippet via anydvdhd men istedet for at lave en iso fil tager jeg bare folderen og kopierer over det kører fint med menu og det hele.. iøvrigt også med blu ray hvis du går den vej.
jeg havde tidligere en wdtv af de tidligere versioner.. den syntes jeg ikke var synderligt god.. om det er blevet bedre ved jeg ikke.... jeg er ihvertfald glad for popcornhour´s A & C - 200 for de kan gøre det du efterlyser.. og om du gemmer som iso img eller tsfolder eller du lægger filmene i mkv er den bedøvende ligeglad med.
edit husk iøvrigt den indstilling i anydvd som fjerner irritererende reklamer.. ofte kan ødelægge menustrukturen på dvden så den ikke nødvendigvist kan afspilles korrekt.. så jeg lader min fjerne så lidt som muligt. Redigeret af rhsin - 24-Juni-2010 kl. 10:19 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Iflg. denne tråd kan man ikke se dvd-menuer med wd tv live, endnu. Man skal dog kunne det, med den næste fw opdatering (nu er tråden godt nok fra maj/juni).
Edit: Jeg har selv en PCH A-200 - og den kan gøre det uden problemer. Redigeret af Cami - 24-Juni-2010 kl. 10:25 |
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
På min Tvix m-6600n kan jeg sagtens få den til at afspille med menuer. Jeg bruger DVD shrink til at rippe med til iso.
Filmen starter op som var det en DVD der blev sat i DVD afspilleren.
|
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
det er WD der ikke kan det er vis et kent problem, ved ikke om det passer men har læst det er fordi de ikke betaler lecensen som det kraver for af vise menuerne , lyder logisk nok, men som der aller rade er nevnt er der mange andre afspiler der fint kan jeg mener dog også de nye boxe WD har lavet kan er dog ikke 100% siker da jeg ikke går så megt op i dem har selv en PCH-C200 der også kan klare Blu-ray med menuer korster dog noget mere ind WD boxe men er jo så også til blu-ray menuer
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Lyder som om jeg skal have fingre i en PopCorn Hour
![]() |
|
![]() |
|
nosa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Min bror har en WD live. Han har dvdmenuer på hans. Jeg er rimelig sikker på at han sagde at han havde opdateret den med den nyeste beta firmware.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Kommer på den næste firmware opdatering.
Men ligger som beta lige nu
Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
Nice
![]() Jeg tager det lidt med ro og drøner nogle skiver ind på NAS'en i mellemtiden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |