|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Apr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 24-Juni-2010 kl. 14:16 |
Hej,
Jeg lige fået yousee (mellempakke) igennem min antenneforening. Da mit sony 42 tommer fjernsyn er af en ældre model har den ikke indbygget DVB-C tuner. Derfor valgte jeg at købe en DVB-C modtager fra Triax med mpeg4, så jeg kan se de digitale kanaler samt hd. Men når jeg laver en automatisk søgning finder den kun 7 kanaler selvom der burde være mange flere. Er det fordi jeg ikke har et yousee kort at den ikke finder de resterende? Endvidere er jeg lidt forvirret omkring DR-HD, er den gratis hvis ja hvordan kan jeg se DR HD. Angående DR HD har jeg læst noget om noget mux2 med forstod jeg ikke.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Alle kanaler i de pakker du har Analogt kan ses Digitalt uden videre, da de som bekendt har været gratis i lang tid, derudover der der enkelte kanaler som kun er Digitale som f.els Update og DRHD. Der kræves kun en egnet modtager.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Er du sikker på din Triax er en DVB-C modtager? Og er du sikker på din antenneforening distribuerer i DVB-C formatet?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
You see bruger jo DVB-C til Digitalt TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Apr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Det er en DVB-C modtager og 100% sikker på at min antenneforegning sender DVB-C
|
|
![]() |
|
![]() |
Som det også skrevet er når det er You See.
|
|
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Godt. Med mellempakken bør du kunne modtage 31 tv-kanaler, så der er noget galt. Du bør også kunne modtage og se DR HD uden videre, altså uden kort. Hvad hedder din antenneforening? Din boks, hedder den TRIAX C-HD 415 CX? Det er en boks der ikke kan bruges til YouSee kort, men det er ligemeget, hvis du kan nøjes med de 31 ukodede kanaler. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Skal man ikke indtaste et områdekode (kode for København er 150)
![]() |
|
![]() |
|
dkkev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
der skal som skrevet ovenfor, sikkert søges via netværksid, 150/151 for region hovedstaden,
kontakt evt. din antenneforening eller tjek deres hjemmeside for netværksid, ellers kontakt yousee support på tlf 80 80 40 50. åbent alle dage til kl 20.00
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Netværks ID kan sikkert findes her.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
7 kanaler lyder som mængden af gratis kanaler i netværket. Du skal søge efter både gratis- og betalingskanaler for at finde dem alle sammen.
Alternativt så befinder du desværre et sted hvor netværksid ikke kan findes af at andre DVB-C tunere end YouSee bokse. DVB-C tuneren i mit G10 nægter stadig at netværksid 150 og 151 findes, men kanaler vises fint af min YouSee boks, så problemet ligger i indstillingsfasen. |
|
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Jeg mangler svar fra trådstarter.
Hvis du har en Triax C-HD 415 Hd, kan det være indviklet at foretage kanalsøgning. Det kan du fx se af denne tilfældige vejledning fra Parknet. På Triax hjemmeside kan du finde en software-updatering (version 2.2) med support for netværks ID søgning (YouSee) og EPG med Nu/Næste og oversigt, ligesom du kan finde Triax' brugervejledning for boksen. Triax software update og brugervejledning. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |