recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke kabler skal jeg nu købe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke kabler skal jeg nu købe?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dreetz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juni-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke kabler skal jeg nu købe?
    Sendt: 27-Juni-2010 kl. 17:59
Hej,

Jeg har nedenstående setup. Hvordan tilslutter jeg det hele bedst muligt? Da jeg lige har fået en yousee boks (SMT-H3106) skifter jeg mit hdmi kabel fra henholdsvis PS3 og boksen når det er nødvendigt, da der kun er 1 hdmi udgang i tv'et.

TV : Atec 42" - AV421DS - Sort

Forstærker : Pioneer VSX 819H-K

Yousee Boks : Samsung SMT-H3106

Sony PS3

På forhånd tak.

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 18:24
Der er to muligheder:

1) HDMI kabler fra Samsung SMT-H3106 til Pioneer VSX 819H-K og HDMI kabel til Atec 42" - AV421DS.

2) HDMI kabler fra Samsung SMT-H3106 til Atec 42" - AV421DS og optisk digital kabel fra Samsung SMT-H3106 til Pioneer VSX 819H-K.

Løsning 2) her den fordel at Pioneer VSX 819H-K ikke skal være tændt hvis du ønsker kun at se digital tv fra Samsung SMT-H3106 og ikke havde lyd fra Pioneer VSX 819H-K.
Til top
Kasper Andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-August-2010
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 22:35
Hvorfor ikke bare tilslutte et hdmi kabel fra yousee boksen til forstærkeren og hdmi kabel fra forstærkeren til TV ?
Jeg kan iøvrigt anbefale http://www.hdmikabel.dk hvis du er ude efter billige kabler.

Kasper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu