recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - reparationstid z3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketreparationstid z3000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: reparationstid z3000
    Sendt: 28-Juni-2010 kl. 17:22
det er ikke en klage besked bare et simpelt spørgsmål.

Min ikke ret gamle Z3000 Sanyo er til rep, intet galt med billedet, der er bare gået nogle komponenter, så den skriger så højt at man har svært ved at være i rum sammen med den.

så afleverede den til Av-connection den 4 i denne måned. det er så 25 dages tid siden.

Med vilje ringer jeg ikke hver dag, har skrevet en enkelt gang for 2 uger siden hvor han sagde omkring 11/2 uge.. (men nogle gange føler man, at det at man giver det god tid, gør at dem der hele tiden ringer og klager kommer foran)

savner sgu min projekter, hvad vil normal rep tid være på en unit, det skulle gerne være et simpelt fix. intet galt med optik / lcd / pære .. sandssynligvist en komponent der har revnet beskyttelsen eller en dårlig lodning.

IGEN ikke en klage tråd har intet imod av-connection, og de har behandlet sagen fint. bare gerne vide om andre har haft noget til rep. og hvor lang tid det ca. tager.

ville faktisk hellere de havde sagt 4-5 uger til at starte med, end 2 uger første gang, og nu 2 uger mere.

Redigeret af Rasmusdc - 28-Juni-2010 kl. 17:24
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2010 kl. 21:25
Bør ikke tage mere end 3-4 uger. Alt over 4 uger er urimeligt, med mindre forhandleren har en rigtig god forklaring.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 13:22

desværre ikke tilbage endnu, begynder at blive lidt frustreret... der var ting i rest, og nu skulle de have fået den PSU hjem, så skulle den samles.. gider bare ikke det slagsmål der kan blive ved at man bliver sur over sådan noget.

MEN GUD hvor vil jeg gerne have min projektor tilbage, var 3 sek fra at købe en brugt HD65 bare for at have noget, det lille larmende skrummel kunne man da se film på til nøds.

rammer 6 uger i morgen. :-(

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 13:42
Synes absolut ikke at 6 uger virker rimeligt, jeg tror personligt at jeg ville kræve handlen ophævet hvis det var mig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 14:30
ja det er noget rod, gider bare ikke til at true med det, hvis jeg skal til at igennem en hel klagesag og 1 års sagsbehandling lige endnu. men er der ikke styr på produktet når vi rammer næste uge så gør jeg. har nemlig fået lovning på at de havde delen i denne uge, så er de uheldige så kan det være de har projektoren i hænde mandag.

er lidt træt af den har lagt på et værksted i 6 uger, den bliver også gået igennem under lup når den kommer hjem.

både hvad angår pæretimer / mærker og andet, har en kvittering hvorpå der står at den er modtaget uden ridser.. har set fladskærme med store mærker både i skærm areal og andet, efter rep. har ingen respekt for danske service værksteder hvad dette angår.

Tror det bliver mit sidste kendskab med dyrt teknik, har godt nok været ude for mange issues med hardware / TV / andet, gider snart ikke disse ting længere, livet er sgu for kort. så hellere et brugt LCD tv og droppe hjemmebio´en .

gætter mig til at jeg laver et skriv hvori jeg laver en kort frist (1 uge mere) og et krav om refundering hvis dette ikke opretholdes, under forklaring om at hvis de ikke kan løse problemer på 7 uger, så regner jeg ikke med at de kan løse det på flere måneder. derfor ønsker jeg produktet refunderet.

Redigeret af Rasmusdc - 15-Juli-2010 kl. 14:34
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 15:01
Hej.

Hvis du ikke får noget ud af at klage direkte til forretningen kan du prøve at kontakte e-handelsfonden. De har en klage hotline som kan hjæle dig med at få det løst hvis du ikke selv kan finde en løsning med forretningen. AV-Connection er e-mærket.
Så kan du også få afklaret om du skal have forlænget garantien med det antal uger som reparationen har varet.

Men helt ærligt. Kontakt lige forretningen og hør hvad de har at sige inden du laver en klage.

E-handelsfonden har for nogen tid siden hjulpet mig i en sag med Getmore ( ingen sammeligning med AV-Connection i øvrigt ). Det hjalp :-) og det tog bestemt ikke et helt år. Fra jeg kontaktede e-handelsfonden gik der ikke mere end 14 dage til sagen var løst. Det koster i øvrigt ikke noget at klage gennem e-handelsfonden.

tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 15-Juli-2010 kl. 16:57
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 16:18

jeg går ikke bagom ryggen på forretningen det er der ingen der siger, heller ikke mig der står og snakker om refusion og andet.

Jeg har holdt mig fra at være fyren i røret hver dag, der spørger HVAD MED NU... måske man skal være sådan.

Jeg har haft kontaktet dem istarten med 2 ugers intervaller, først efter 2 uger hvor den i første omgang skulle have været færdig så fik jeg af vide det nok ville tage 1- 1/2 uge mere, derefter tog jeg fat i dem, så fik jeg af vide de havde et filter i rest, så det ville tage lidt mere tid, så var der en lille dialog om at det var ulogisk man skifter et filter, pga. disse problemer, så i sidste uge fik jeg af vide at delen kom hjem i denne uge, og at det var en strømforsyning ikke et filter. FINT.. og nu står jeg så slut denne uge uden noget..

Alle tilbagemeldingerne har været vage, uden reelle datoer eller mål, føles lidt som om at man bar brugte filter undskyldningen for at komme uden om den normale rep tid der hedder 1-2 uger. det er nok ikke AV connection der direkte er problemet, da de er imellem en samsung godkendt rep shop, og mig. men det kan reelt ikke være mit problem.

Sender en pæn mail til AV lørdag, hvis jeg ikke har hørt fra dem, hvori jeg ligger en deadline til hvornår jeg vil gå videre med det, hvis der ikke er sket noget inden.

fredag starter uge 7 af det her, og vil fandeme gerne have min projektor inden jeg rammer ferien, især inden jeg rykker til USA i 3 uger. da den ikke skal ligge på deres lager og vente.

har heller ikke den vilde respekt for at den ligger på et eller andet værksted i 6 uger.

Nu får vi se. 15k er også en slags penge. havde ville have en rotel forstærker med til mine elektrostat højtalere, nu får vi se hvordan resten af sagen kører, savner en forstærker, men ligger ikke flere penge hos AV før jeg er ude af den her sag.

men personligt gider jeg ikke E-handels fonder og andet, hvis der bliver problemer, så ligger jeg den hos min advokat, så må han kører den. men det tror jeg da ikke på der bliver, Av-connection har været en fin butik i den tid jeg har handlet der, og virker som kompetente og fornuftige mennesker.

nedenstående var også grunden til jeg betalte merprisen hos AV... hvorfor ikke fordi så er man jo sikker på man får reparationer uden issues.

samt de var så venlige at vise mig en kort demo i butikken.

< ="utf-8">
AV-Connection samarbejder tæt med den danske Sanyo distributør og er den eneste officielle Sanyo Homecinema Outlet i Danmark, dvs. for projektorer til hjemmebiografen og digitale kameraer. Dette garanterer seriøs rådgivning, service og ikke mindst i de bedste priser. Eventuelle reparationer udføres også på et dansk Sanyo-autoriseret værksted med mange års erfarring for hurtig service. Vi har normalt altid Sanyo projektorer til demonstration i vores demobiograf i Sønderborg, se hvilke under de enkelte produktdetaljerne og book en demonstration.

Redigeret af Rasmusdc - 15-Juli-2010 kl. 16:28
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 14:18
Vil da lige afslutte den.

Fik en mail i fredags. hentede den lørdag.. den er som et suttet bolsche altså perfekt. AV con. da de er officielle sanyo forhandlere bruger AV-Huset, og det arbejde de laver er perfekt, intet mindre.

de har skiftet strømdele ud, det har stærkt minimeret det whine der var fra den, til et normalt niveau. den har stadig noget. men man kan være i rummet uden problemer, og den AE-4000 de havde i biksen havde mere.

Så super.

6 uger er en bummer og er ikke i orden.. men projektoren er super uden fejl.

Kiggede så lidt på deres AE-4000 den er fristende, men tror jeg vil se om jeg ikke kan finde penge til en DILA fra JVC.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 16:00
Godt at høre det sluttede lykkeligt Smile

Jeg har også haft en sag hos av-connection med et lærred som var defekt fra ny af. Her var deres service dog super, og de sendte mig et nyt lærred med det samme. Mit indtryk er absolut at de tager kundeservice alvorligt, så jeg tror - som du selv er inde på - at problemet har været ude af deres hænder.
Til top
TommyBoy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Denmark Balleru
Point: 722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 15:01
hvad siger du har en AE4000 støj ?
skal den stå på bordet lige foran dig :-)
ser du stum film ?
hvis jeg pauser en film, projektoren er on,
og sidder lige under den, alle vinduer er lukkede, så kan jeg stadig høre fugle kvidre i bagrunden,
og biler på vejen, samt en svag summen fra projektoren, jeg tror ikke det giver mening at gøre
det mere støjsvagt.
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano
Film skal ses i biografen - derhjemme :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu