recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dansk itlager har min plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdansk itlager har min plasma

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: dansk itlager har min plasma
    Sendt: 29-Juni-2010 kl. 17:57

jeg er blevet ringet op af en advokat hun siger dansk itlager er konkurs

hun siger min panasonic v50 står i dansk itlagers gamle lokaler  men de nåede ikke at få den sendt videre til et værksted hvor den skulle laves dansk itlager sagde til mig da jeg købte tvet  at det var en nordisk model

men da tvet gik i stykker efter 3 månder  (ville ikke tænde mere) jeg ringede til den  serviceværksted  panasonic dk bruger på fyn de fik min serienummer på tvet  men kunne ikke se at de skulle dække den så jeg kontakter itlager igen de siger så jeg skal sende tv til dem så ordner de det med panasonic dk jeg sendte så tvet til danskitlager  og de motager den så og lukker  jeg skal hente min tv inden fredag  det  er på sjælland jeg er  helt overe ved esbjerg har ingen bil eller venner der kan hente den der  er der nogle der kan gi et råd jeg kan jo ikke få panasonic dk

til at hente den  da jeg ikke ved om det er en nordisk model danskitlager sagde det var den men den serviceværksted  panasonic  dk bruger  sagde at panasonic dk havde sagt det ikke er en danskmodel

jj
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:30
Skriv til advokaten og forklar situationen som du gør her. Forlang TV'et udleveret og sendt til din addresse med det samme. Der er vist ikke så meget andet du kan gøre.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:32
Prøv i Jura-forummet.

Det lyder først og fremmest som et juridisk problem. Så vidt jeg ved, har boet pligt til at udlevere dine ejendele. Spørgsmålet er så, om de kan opstille så stramme betingelser for udleveringen.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:36
Tror da lige, at jeg ville spørge, om der er et recordere.dk medlem på Fyn, der vil hente dit TV ud af boet inden fredag - opret et tråd og spørg efter en afhenterTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Skriv til advokaten og forklar situationen som du gør her. Forlang TV'et udleveret og sendt til din addresse med det samme. Der er vist ikke så meget andet du kan gøre.

Jeg synes, han først skal undersøge, om han overhovedet kan forlange TV'et sendt på boets regning. Man kommer ofte ikke langt med at forlange noget, man ikke har krav på.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes, han først skal undersøge, om han overhovedet kan forlange TV'et sendt på boets regning. Man kommer ofte ikke langt med at forlange noget, man ikke har krav på.
Udleveret og sendt - jeg skrev ikke på hvis regning. Det blir' sandsynligvis på hans egen.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:53
Tv'et befinder sig nu ikke på Fyn, men på Sjælland, hvor Danskitlager hører, eller hørte til.

Hvis man ser på hjemmesiden, bliver man mødt med beskeden "Butikken er midlertidig lukket grundet tekniske problemer. Vend venligst tilbage senere."

Ret misvisende info, nu når man finder ud af, at biksen er gået konkurs.

Jeg fik da købt et Samsung Tv for et par år tilbage, med fin service til følge, og de havde ofte fine tilbud, men kommer dog ikke rigtig til at savne dem, da der i forvejen er et overflod af forhandlere at vælge imellem, og DanskItLager ydede ikke noget ekstra i forhold til øvrige forhandlere.
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 19:55
Næh, de bliver ikke savnet, og slet ikke hvis de sælger parallel-importerede Panasonic, og påstår de er nordiske.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19684
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af j333 j333 skrev:

hun siger min panasonic v50 står i dansk itlagers gamle lokaler  men de nåede ikke at få den sendt videre til et værksted hvor den skulle laves

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2832

§ 82. Hvad der tilhører tredjemand eller af andre grunde ikke kan inddrages i konkursmassen, udleveres til den berettigede.

Ergo kan du få dit tv udleveret, hvis du retter henvendelse. Transporten kommer du selv til at sørge for.

Klaus
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af j333 j333 skrev:

hun siger min panasonic v50 står i dansk itlagers gamle lokaler  men de nåede ikke at få den sendt videre til et værksted hvor den skulle laves

§ 82. Hvad der tilhører tredjemand eller af andre grunde ikke kan inddrages i konkursmassen, udleveres til den berettigede.

Ergo kan du få dit tv udleveret, hvis du retter henvendelse. Transporten kommer du selv til at sørge for.

Klaus
Lige præcis. Længere er den ikke. Havde samme problem med min zepto bærbar da de gik konkurs. Kunne hente den i de dele den nu lå i på værkstedet Ouch
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Klaus

Jep, be' advokatfirmaet om at få TV'et sendt med fragtmand - for din regning! Let og enkelt.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2010 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Hvis man ser på hjemmesiden, bliver man mødt med beskeden "Butikken er midlertidig lukket grundet tekniske problemer. Vend venligst tilbage senere."

Ret misvisende info, nu når man finder ud af, at biksen er gået konkurs.

Så vidt jeg husker blev bagmændene slæbt i retten sidste år, for moms- og skattesvindel?
Det er et par udlændinge som står bag. Det er "ejet" af et firma som kalder sig Nordic Media Supply.
Tager jeg ikke helt fejl, så er hjemmesiden (og firmaet) oppe og køre igen i løbet af én uge eller to...

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu