recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er HD-pakken et krav for Favorit?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr HD-pakken et krav for Favorit?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 791
Direkte link til dette indlæg Emne: Er HD-pakken et krav for Favorit?
    Sendt: 02-Juli-2010 kl. 21:27
Jeg forsøger mig med online-bestilling, men hak ved HD-pakken er grå, så kan tilsyneladende ikke fravælges (eller er det måske bare ikke muligt online?).

Ville gerne droppe HD-pakken og så vælge 6 valgfrie kanaler med Favorit.

Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 21:28
Det er Yousee kabel-TV
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 22:30
Nej, HD-pakken er bestemt ikke et krav for at få Favorit. Men du kan sikkert ikke afbestille HD-pakken online.

Det forholder sig sådan at de tv-kanaler der findes i HD-pakken, også kan fås enkeltvis som Favoritter. Man kan f.eks. vælge 6 HD-kanaler som Favoritter til 72 kr./md., mens HD-pakken koster 79 kr./md.

Husk ved bestilling af Favoritter, ikke at vælge HD-kanaler som du allerede har som HD-bonuskanaler.

Redigeret af Vilhelm - 02-Juli-2010 kl. 22:34
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Jeg forsøger mig med online-bestilling, men hak ved HD-pakken er grå, så kan tilsyneladende ikke fravælges (eller er det måske bare ikke muligt online?).

Ville gerne droppe HD-pakken og så vælge 6 valgfrie kanaler med Favorit.

Mit bud må være, at du ikke kan opsige HD-pakken online, men at du skal ringe på 8080 4040.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 09:10
Takker for jeres svar - det er også hvad jeg gættede på.
Fint med en online-løsning, men hvad gavner det når det alligevel ikke kan anvedes (i mit og en del andres tilfælde).

Jep, har bemærket at et par kanaler i HD-pakken alligevel haves via fuldpakken - det giver ikke mening.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 09:20

...Jep, har bemærket at et par kanaler i HD-pakken alligevel haves via fuldpakken - det giver ikke mening.

Jo, det gør det muligt for Mellempakkekunder at få Eurosport HD, Eurosport 2 HD og TV2 Film HD via HD-pakken.

Redigeret af Vilhelm - 03-Juli-2010 kl. 09:21
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 10:01
En fin løsning for Mellempakkekunder som Fuldpakkekunder så "bøder" for.

Jeg vil have den nye ID Investigation Discovery, hvorfor jeg i næste uge skifter til Favorit. Synes det er en fin løsning - at man betaler for kanaler man vil se og ikke flere. 20 kr fra eller til ødelægger ikke noget pr mdr., men det er faktisk ved at være ret dyrt at have alle de kanaler. Vi nærmer os 500 kr pr mdr (fuldpakke + hd-pakke + kortafgift)..derudover kommer betaling til DR licens.
Det er jo igen et valg man træffer, men det ændrer ikke ved at jeg synes de strammer skruen :-)

Redigeret af Warren - 03-Juli-2010 kl. 10:02
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 10:19

En fin løsning for Mellempakkekunder som Fuldpakkekunder så "bøder" for...

Fuldpakkekunder får 7 HD-kanaler ved at vælge HD-pakken til 79 kr./md.
Men kan de bare undvære én af HD-kanalerne, kan man ved at vælge Favorit-pakken  (mindst 4 kanaler til 48 kr./md.) få 6 HD-kanaler for 72 kr./md...

Fordelen ved Favorit er også at man hver måned kan skifte de valgte kanaler ud med nogle andre. Der er mere end 50 at vælge imellem, og skift af kanaler kan ske online.

Redigeret af Vilhelm - 03-Juli-2010 kl. 10:21
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8679
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 10:37

En fin løsning for Mellempakkekunder som Fuldpakkekunder så "bøder" for.

Jeg vil have den nye ID Investigation Discovery, hvorfor jeg i næste uge skifter til Favorit. Synes det er en fin løsning - at man betaler for kanaler man vil se og ikke flere. 20 kr fra eller til ødelægger ikke noget pr mdr., men det er faktisk ved at være ret dyrt at have alle de kanaler. Vi nærmer os 500 kr pr mdr (fuldpakke + hd-pakke + kortafgift)..derudover kommer betaling til DR licens.

Det er jo igen et valg man træffer, men det ændrer ikke ved at jeg synes de strammer skruen :-)

Du kan jo undersøge om det er billigere at gå ned på Mellempakken og så tilføje de kanaler du ser fra Fuldpakken via Favorit i stedet for.
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 09:47
Jeg har mellempakken, men ikke Yousee Plus. Er der nogen af jer der ved, om man kan vælge Favorit kanaler til uden at få boksen indenfor dørene ?

Mvh. Jørgen
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af JBoysen JBoysen skrev:

Jeg har mellempakken, men ikke Yousee Plus. Er der nogen af jer der ved, om man kan vælge Favorit kanaler til uden at få boksen indenfor dørene ?
Mvh. Jørgen

Det kan du da hvis dit tv har indbygget DVB-C tuner (med MPEG4 hvis du skal modtage HD-kanaler). Alle ekstra tv-pakker som fx Favorit kræver programkort (YouSee Kort). Kortet sættes ind i et CA-modul (kortlæser) som sættes ind i tv'et.
Til YouSee kabel-tv bruges et Viaccess 2.0 CA-modul. I TDC-butikker sælges det for 595 kr., men det kan fås billigere i faghandelen.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af JBoysen JBoysen skrev:

Mvh. Jørgen
Du kan ikke bruge din Bluetinum og når du har et sådan boks, formoder jeg, at du ikke har DVB-C tuner i dit TV og så er der næsten kun boksen tilbage. Der findes dog andre bokse, men prisen er sikkert rimelig høj. Du skal nok nøjes, med det du har eller bide i det sure æble.Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu