Jeg har 3D spilpakken der indeholder Super Stardust HD, PAIN, Wipeout og Motorstorm demoen men kan ikke længere vælge at spille dem i 3D

Menuen i spillene blokkere for valget eller den dukker ikke op! Min ps3 er forbundet til en Yamaha RXV-467 surround receiver med et HDMI 1.3 kabel og derfra videre til mit Samsung UE40C8705 LED 3D TV med et HDMI 1.4 kabel i den port der hedder HDMI 2 (ARC). Det har virket fint indtil i dag og jeg kan ikke huske at jeg har ændret ved noget!!! Nu har jeg prøvet at udelukke 1080i og 1080p opløsningerne i ps3 menuen da jeg ved at nogle af spillene ikke kan køre 3d i opløsninger over 720p men det hjælper ikke!!!!!!!!Jeg mistænker det 'navn' på listen over kilder der dukker op når jeg trykker på source på mit TV, det er noget der hedder
Arynet HDMI-CEC. Menuen oplyser denne som forbindelsen på trods af at jeg har forbundet ps3 i HDMI 2 som også står på selvsamme menu endda lige over

3D virker når jeg forbinder ps3'eren direkte til TV'et med HDMI 1.3 til TV'ets HDMI 4 port

jeg ved ikke om jeg skal

eller

Redigeret af abe - 14-Juli-2010 kl. 21:25