|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() Sendt: 15-Juli-2010 kl. 17:58 |
Hej Forum.
Er der nogen der ved om man kan få WD TV live til at spille film i slowmotion og/eller vise et billede af gangen? tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 15-Juli-2010 kl. 18:39 |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Kan Det virkelig passe at dette ikke er muligt? Kom frit frem :-)
tvkartoffel |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
Det kan vel sagtens passe.
Jeg har ikke mødt sådan en feature på min, og kan heller ikke rigtig se hvad jeg skulle bruge den til. Kan se at det er blevet forslået til en fremtidig firmware (http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Ideas/WDTV-Live-update-suggestions/idi-p/134;jsessionid=908922B3BD6ACDF2A28F2D250D9DF29F)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |