recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology CubeStation CS-407e spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology CubeStation CS-407e spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
donjohansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Synology CubeStation CS-407e spørgsmål
    Sendt: 23-Juli-2010 kl. 15:36
hey gutter

jeg har lige købet en Synology CubeStation CS-407e
og den virker og godt nok og det ser lækkert ud men men men smile

når jeg sætter den til at begynde at køre diske i RAID 0 kommer den også op med at den er indstaller diske med hvor lang tid tag det ??? pt har min kørt i 15 timer og den er kun nået 3% ??? nogen ide om hvad der er galt eller hvad jeg gøre forkert ??

håber at høre fra et klov hoveder smile

mvh
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 16:17
Det kan godt tage LAAAAAAAAANG tid!!!

Så jeg tror ikke du har gjort noget galt!

Men et sidespørgmål - hvorfor benytter du RAID 0, du får med stor sandsynlighed ikke højere hastighed hvis du har nogle hurtige diske i end du vil få med stand alone diske.
Jeg er ret sikker på at Synology kan køre med JBOD, hvor du kan sætte flere diske sammen til én uden at det er via RAID 0. På den måde mister du ikke alle data når der er en disk som crasher, men kun det data som ligger på den disk som er crashed.

Jeg tror ikke flaskehalsen i overførelsen ligger i disken, men derimod i softwaren og derfor får du nok ikke højere hastighed i RAID0 end JBOD.

Det kan være en anden herinde har lavet en test af hastigheden på en Cubestation 407e

Redigeret af Cyberguyen - 23-Juli-2010 kl. 16:19
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu