|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pvvb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 107 |
![]() Sendt: 26-Juli-2010 kl. 09:31 |
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvorfor du ikke skriver noget i dit indlæg, men at fdinde et Panasonic Center er let nok. http://www.panasoniccenter.dk/find_center/
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
pvvb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Havde lidt prblemer på min iPad, men nu kan jeg også skrive i brødteksten.
Har kigget på et par af butikkerne. Priserne for skærmen er generelt 20% mere end hos en webshop (inkl. fragt). Er det virkeligt det man skal regne med at betale for at "få lov" til at hente skærmen selv? Peter |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er betjening og Service du betaler for.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Ja men 20% plus, er det ikke lidt dyrt, se i lys af at mange butikker stor set ikke yder nogle service, når først at vare et solgt. Bl.a. har man jo i netbutikker 14 dages fortrydelse ret, det har man ikke i en fysik butik. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
Kyndig vejledning og gode butiksforhold er ikke gratis. De fleste der kører med høje priser er dog til at tale med rent prismæssigt. Men bruger du butikken til at få demonstreret et tv for så at købe det på nettet, skal du ikke regne med at der er en butik der næste gang! Klaus |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Ja plus du mister din 14 dages fortrydelses ret hvis dette ikke fremgår. ![]() |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Du har på sin vis ret, bruger selv den metode. Hvis jeg kan spare 1000kr for hver 5000kr jeg ligger, så gør jeg det.! Service niveauet er jo generelt højt når du køber på nettet. Du får det fragtet til døren. Du kan afprøve varen i 14 dage, du får det afhentet hvis der sker en skade og leveret igen til døren. Hvis man fik samme service ved personligt at købe det. Så ville jeg hellere gøre det, men sådan er landet nu engang ikke! |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
Ved besøg i en ordentlig radioforretning, får du jo også vist, betjening, fordele/ulemper ved de enkelte tv osv. Det gør du ikke i en netubutik. Vil du betale for det, kan de såmænd også tage det hjem til dig og sætte det op. Men jo flere der gør som dig, jo færre seriøse butikker bliver der og til sidst sidder i og tuder over at i ikke kan se vare inden i køber den. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |