recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt tv, ikke pana
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnyt tv, ikke pana

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Emne: nyt tv, ikke pana
    Sendt: 26-Juli-2010 kl. 22:35
Jeg har igennem ca. et halvt år nu endelig vundet min kamp over panasonic, og jeg får nu mine penge tilbage, skønt for mig. Men nu skal jeg have en ny skærm, jeg har fulgt en del med, og er klar over, at vt20 er det bedste, og et g10 ca. svarer til mit gamle V10. MEN jeg gider simpelthen ikke panasonics røv elendige service. så sådan en skærm bliver det ikke. jeg har max 16k at gøre godt med, så hvad skal jeg vælge?

Billedekvalitet er det vigtigste.
retention nr. 2
nr. 3 design
Til top
HenrikKH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Sted: DK
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 11:56
Jeg går ud fra vi taler Plasma TV? Jeg ville personligt aldtig købe LCD TV over 32".

Men hvad skal det bruges til? BD, DVB-T, kabel TV eller spil? 6.300 for et Panasonic G20 42" anser jeg for det suværent bedste køb af TV jeg nogensinde har gjort. Så kan du jo invitere lillemor med en Weekend til Paris for resten Smile 

Evt. har Elgiganten et G20 46" på bud i denne uge... Så er du fri for Panasonic servicen....

Henrik
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af baekgaard baekgaard skrev:

Jeg har igennem ca. et halvt år nu endelig vundet min kamp over panasonic, og jeg får nu mine penge tilbage, skønt for mig. Men nu skal jeg have en ny skærm, jeg har fulgt en del med, og er klar over, at vt20 er det bedste, og et g10 ca. svarer til mit gamle V10. MEN jeg gider simpelthen ikke panasonics røv elendige service. så sådan en skærm bliver det ikke. jeg har max 16k at gøre godt med, så hvad skal jeg vælge?

Billedekvalitet er det vigtigste.
retention nr. 2
nr. 3 design
Jamen, stod jeg i dag og skulle vælge ud fra dine betragtninger, så tror jeg da også at jeg ville kigge lidt på SonySmile Men jeg ved intet om, hvorvidt deres service er bedreEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 12:26
Hvad med at kigge på Samsungs plasma topmodel? Mener den ligger på omkring 15.000 og har endda 3D. 
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af HenrikKH HenrikKH skrev:

Jeg går ud fra vi taler Plasma TV? Jeg ville personligt aldtig købe LCD TV over 32".

Men hvad skal det bruges til? BD, DVB-T, kabel TV eller spil? 6.300 for et Panasonic G20 42" anser jeg for det suværent bedste køb af TV jeg nogensinde har gjort. Så kan du jo invitere lillemor med en Weekend til Paris for resten Smile 

Evt. har Elgiganten et G20 46" på bud i denne uge... Så er du fri for Panasonic servicen....

Henrik

Lidt skægt at trådstarter specifik skriver "ikke panasonic" og så er det første tv anbefalet et G20 Clap

Men jeg har hørt meget godt om Samsungs plasmamodeller, de skulle være meget godt med på den front. Man kan sige meget om LCD/LED men jeg er nu ret godt tilfreds med mit Samsung 40B7050 - så kan kun forestille mig de nye Samsung LED er endnu bedre...
Mvh.

Casper
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 12:58
Samsung PS50C7705 er nok det tv, der kommer tættest på VT20 i billedekvalitet til omkring 13.000,-
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 13:04
retention nr. 2
= et pan 50vt20, men det skal være deres 3d model
siden det ikke skal være panasonic
så er der en tilbage
Samsung PS50C7705

kief
sjovt der så bliver snakket om samsung led(lcd) i en plasma tråd
samt billedekvalitet var nummer 1
hvordan hænger det sammen

Redigeret af xcardman - 27-Juli-2010 kl. 13:06
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Lidt skægt at trådstarter specifik skriver "ikke panasonic" og så er det første tv anbefalet et G20 Clap

Læste du hele sætningen? Trådstater vil ikke have Panasonic fordi han er træt af Panasonics kundeservice, men hvis man køber hos Elmutanten slipper man jo netop for Panasonics kundeservice. Som HenrikKH også skrev.
Til top
HenrikKH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Sted: DK
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 13:26
Jeg påstår skam ikke, at der ikke findes et bedre TV end G20....

Men hvis pris/value for the money er et tema, vil jeg påstå at G20 bliver svær at slå..

Det altid skønt når nogen køber High End modellerne, men jeg ser ikke meget value for de sidste skillinger. Jeg vil hellere købe et nyt om 2-3 år end "hænge" på et i 10 år til 15 af de helt lange, men det er nok bare mig Wink

Henrik

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1476
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 14:22
100 procent LG 760n hvis 3D ikke betyder noget. Og så er prisen det halve af de tv, I anbefaler!!!
Hother, hvordan kan det være, du er gået over til at anbefale Sony / LCD???

Redigeret af Supergris - 27-Juli-2010 kl. 14:23
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 14:30

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

kief
sjovt der så bliver snakket om samsung led(lcd) i en plasma tråd
samt billedekvalitet var nummer 1
hvordan hænger det sammen

Tjah jeg vil undlade at starte en plasma/LCD snak. Som jeg skrev i min tråd er JEG godt tilfreds med mit 40B7050, dermed mit råd - om han så vil vælge det eller ej, det er så en anden sag.

PS: Det her er vel ikke nogen plasma-tråd? trådstarter skriver godt nok bedste billedkvalitet - men det er jo en subjektiv sag. (igen uden at starte en snak om det ene kontra det andet) - direkte at kalde det en plasma-tråd og udelukke alternativer fra LCD/LED fronten synes jeg er fejlagtigt.

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Evt. har Elgiganten et G20 46" på bud i denne uge... Så er du fri for Panasonic servicen....

Lidt skægt at trådstarter specifik skriver "ikke panasonic" og så er det første tv anbefalet et G20

Læste du hele sætningen? Trådstater vil ikke have Panasonic fordi han er træt af Panasonics kundeservice, men hvis man køber hos Elmutanten slipper man jo netop for Panasonics kundeservice. Som HenrikKH også skrev.

Ja jeg læste hele sætningen men om det er Elgiganten eller Panasonic er som sådan underordnet. Når Elgiganten får et tv ind til rep. sender de vel tv'et videre til Panasonic som så vurderer fejlen - dermed er det vel hip som hap hvem du har købt det hos. Hvis ikke Panasonic anerkender problemet som en fejl kommer Elgiganten vel blot tilbage med et afslag. 

Redigeret af Kief - 27-Juli-2010 kl. 14:32
Mvh.

Casper
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 14:39
PS: Det her er vel ikke nogen plasma-tråd? trådstarter skriver godt nok bedste billedkvalitet - men det er jo en subjektiv sag. (igen uden at starte en snak om det ene kontra det andet) - direkte at kalde det en plasma-tråd og udelukke alternativer fra LCD/LED fronten synes jeg er fejlagtigt.
sjovt hver eneste gang du vender den rundt.
så bliver der masser af ballede.
derfor skriver jeg det
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu