recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med forbindelse (A-200)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med forbindelse (A-200)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med forbindelse (A-200)
    Sendt: 12-August-2010 kl. 18:50
Jeg får "no content found server" når jeg tænder for A-200 og prøver at connecte til min Synology NAS, DLNA/UPnP er sat til.

Jeg har også en Dune media player og her virker det fint.

Nogen ideer?
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2010 kl. 08:19
prøv sætte netværksforbindelse til 10/100 istedet for automatisk... hjælper det ikke så prøv at køre med fast ipadresse på a-200 istedet for.

Jeg formoder at det er en selvfølge du forsøger at tilslutte din NAS via nfs(det har jeg aldrig kunnet finde ud af ;o) eller smb inde fra indstillinger og tilslut netværk mener jeg det er.. her kan du taste ind hvilket drev du ønsker at tilslutte dig med brugernavn og kodeord osv... det er nemlig et must for at når så endelig du får hul igennem at du så kan afspille dine film korrekt efter hensigten... det kan du nemlig kun i et begrænset omfang via DLNA.. så skal du have den fulde udnyttelse af a-200 skal du tilslutte dig via smb.
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu