recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm til hjemmekontoret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærm til hjemmekontoret?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mathias-I Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm til hjemmekontoret?
    Sendt: 13-August-2010 kl. 17:11
Står snart og skal flytte og i den forbindelse er der blevet plads til et nyt TV i arbejdsværelset.
Jeg har umiddelbart udset mig 3 fladskærme:
Sony KDL-40EX600
Sony KDL-40EX500
LG 50PJ250N

LG'en er først fornylig kommet ind i overvejelserne da El-Giganten i denne uge har skærmen til 4999,- , men har ikke kunne finde nogen anmeldelser eller lign. om den, så ved ikke om den er noget værd.
Ligeledes har jeg heller ikke kunne finde noget om EX600, men EX500 har dog fået rimelig god omtale.
Så vidt jeg kan se er forskellen på EX600 og EX500, er at EX600 har hvad Sony kalder "Edge LED" samt færre funktioner (som f.eks. online-del).
Umiddelbart hælder jeg mest til EX600, da jeg mener, at jeg godt kan undvære funktionerne i EX500, EX600 er biligere og kønnere, men hvordan er billedkvaliteten?

Er der ellers andre bud på nogle modeller der kan passe til mit behov?
Regner ikke med at jeg kommer tilslutte nogen konsol, Blu-Ray afspiller eller lign. men bare bruge det udelukkende til almindelig TV (Kommer nok til at vise en del fodbold).
Foretrækker at afhente selv, så der skal være tale om en butik i Odense. Budgettet rækker til omkring 5000,- og vi snakker skærme i størrelsen 37"-50".
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu