|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 17-August-2010 kl. 16:15 |
Hej jeg har solgt mit fjernsyn, men ved ikke hvad jeg skal tage for det.
Nogen der kan hjælpe med en vurdering. Det virker som det skald. Det er vel ca 3 år gammelt efterhånden og jeg har en kvittering fra tapeconnection på ca. 10.000. Jeg tænker et sted i mellem 2000-3000? Eller er det for lavt? Måske for højt? Hjælp... på forhånd tak
|
|
![]() |
|
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Ingen med et godt bud?
|
|
![]() |
|
skumle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Tror hvis du er heldig kan få en 25-2700 for det. Personligt ville jeg ikke give meget mere end 2K for det.
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Jeg har lige solgt samme model i 46" til 3.000 kr samme årgang, du får ikke en skid for dit gamle tv idag! Folk tror desværre det er guld værd fordi man selv gav boxen for det for år tilbage, jeg gav selv 14000 for mit dvs har tabt 11000 kr. Det er bare sur røv desværre
![]() Gem lortet til væggen i soveværelset, så får du mere ud af det
![]() |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |