Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
JTLA
Junior bruger
Oprettet: 03-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
|
Emne: Forhandler lukket, rep. af TV Sendt: 30-August-2010 kl. 09:16 |
Hejsa,
Jeg købte i 2006 et LG plasma-tv ved det hedengangne GodPris.dk.
Da jeg købte det, blev jeg overtalt til at spendere 1.400,- på en 6 års totalforsikring.
Nu har jeg muligvis fået et behov for at tage den forsikring i brug, da mit TV er begyndt at vise rød pixel sne på alle input(specielt tydeligt i sorte scener). Har læst om problemerne flere steder.
Jeg har læst mig frem til, at det er noget der skal repareres på en eller anden måde.
Nu går mit spørgsmål så på, hvordan jeg forholder mig når nu GodPris.dk er lukket.
Min egen antagelse går i retning af, at jeg skal tage kontakt til forsikringsselskabet og af den vej få det repareret. Men i mine papirer står der, at jeg skal gå gennem forhandleren, men det kan jeg jo af gode grunde ikke.
Hvad gør jeg?
På forhånd tak.
Jeppe
|
Stue: LG 50PK950N,Sony STR-DA2400ES, H/K HKTS 11,Samsung DVD-870,Dreambox DM600S, HP DC7700 med Windows 7
Soveværelse: Zepto Zview 32",Dreambox DM600S, WD TV Live
|
|
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 30-August-2010 kl. 09:39 |
Du skal selvfølgelige kontakte forsikringsselskabet, hvis de spørg til din forhandler, så fortæller du bare, at de er lukket.
Jeg har også en forsikring på mit tv, men ved rep. der skal jeg kontakte forsikringsselskabet og ikke forhandleren.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 30-August-2010 kl. 09:43 |
Som du selv forventer. Kontakt forsikringsselskabet og spørg, hvem de vil henvise til / har aftale med om rep. Hvis de ikke kan/vil hjælpe, må du høre LG, hvem de benytter som servicecenter. Og så høre dem, om de vil være behjælpelig med en (tillægs)forsikringsskade...
Men husk lige, er TV'et under to år, gælder normal garanti/reklamartionsret, og LG skal hjælpe dig...
M.v.h.
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6676
|
Sendt: 30-August-2010 kl. 10:50 |
Jeg har en JVC recorder, også fra Godpris. Den var forsikret i Assurant Group.
De hed Mondux, da jeg havde kontakt med dem sidste år. Prøv at ringe til dem. Mondux Forsikring A/S Borupvang 2B, 2. sal 2750 Ballerup Tel: +45 33 36 00 00 |
|
Venlig hilsen KB
|
|
zczc
Super bruger
Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
|
Sendt: 30-August-2010 kl. 14:38 |
Henrik B. skrev:
Som du selv forventer. Kontakt forsikringsselskabet og spørg, hvem de vil henvise til / har aftale med om rep. Hvis de ikke kan/vil hjælpe, må du høre LG, hvem de benytter som servicecenter. Og så høre dem, om de vil være behjælpelig med en (tillægs)forsikringsskade...
Men husk lige, er TV'et under to år, gælder normal garanti/reklamartionsret, og LG skal hjælpe dig...
M.v.h. |
2010-2006 =4
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 30-August-2010 kl. 15:05 |
zczc skrev:
Henrik B. skrev:
M.v.h. |
2010-2006 =4 |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 30-August-2010 kl. 15:07 |
Ja, ja, når man skimmer tingene, kommer der ofte ekstra guldkorn...
M.v.h.
|
|