|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() Sendt: 02-September-2010 kl. 06:39 |
|
Men det kommer kun i England og Sverige indtil videre. Nogen der har fået det til at fungere herhjemme, altså ikke med Sonos, men bare i det hele taget? Og i så fald, hvad er opskriften.
http://www.sonos.com/spotify Vælg England eller Sverige Redigeret af turbonegro - 02-September-2010 kl. 06:40 |
||
![]() |
||
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
|
![]() |
||
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Jeg har Spotify på min mac der hjemme og på min iphone. Det fungere helt fint :)
|
||
![]() |
||
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Ja, der er nogen som ikke er helt tilfredse:
|
||
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
||
![]() |
||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Jeg er da også langt fra tilfreds, men peger som mange andre min utilfredshed mod rettighedshaverne, i dette tilfælde primært KODA, der forlanger fuldstændig ublu priser for at sætte deres medlemmers musik til rådighed. Det er dem der lider af snæversyn og holden fast i forne tiders lukrative forretningsmetoder. Kom nu ind i den digitale tidsalder for hulen da!
Spotify vil såmænd rigtig gerne åbne op for sluserne til Danmark, men er der mulighed for en Rhapsody løsning indtil da??? |
||
![]() |
||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
...Rhapsody funker da fint på min Sonos... 10 mio.+ numre for 10 dollar om måneden. Jeg behøver ikke mere.
![]() |
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Hej Kris, hvordan fik du Rhapsody på sonos? Mvh Morten |
||
![]() |
||
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|
... men kunne vi da så bare få TDC Play eller Telenor WiMP integreret. Her kan der da ikke være rettighedsproblemer. Det er så oplagt og burde være enkelt?
|
||
------
Mvh Kasper |
||
![]() |
||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
|
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, Rhapsody er fantastisk. Det er bare så amerikaniseret i deres udvalg. Jeg savner noget europæisk, og ikke mindst skandinavisk musik i udvalget. Derfor er Spotify hamrende interessant.
TDC Play og Wimp, tror jeg ikke på ene og alene af den grund at det er bundet til telefonabonnementer og derfor har begrænset antal forbrugere. |
||
![]() |
||
![]() |
|
...ud over danske kunstnere savner jeg ikke noget på Rhapsody.... 10 mio.+ numre er dog en sjat - ved siden af mine egne 5.500 albums! Men okay - jeg bryder mig heller ikke meget om engelsk musik - jeg er udpræget amerikansk i mine præferencer.
/kris
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |