|
Smugkig |
Besvar |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Emne: Smugkig Sendt: 02-Maj-2004 kl. 16:27 |
|
Mangler der ikke nogle JVC modeller i oversigten over smugkig? Jeg tænker på DR-MH20 og DR-MH30.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 02-Maj-2004 kl. 17:15 | |
Hej Thorvald Jo, du har nok ret. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
benn
Junior bruger Oprettet: 13-Februar-2004 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 72 |
Sendt: 02-Maj-2004 kl. 20:46 | |
Både jeres oversigt over nuværende og kommende maskiner trænger vist til en opdatering. DMR-E85 står under "smugkig", og ingen af Philips' nyeste maskiner er med i oversigten nogen steder. |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 03-Maj-2004 kl. 16:17 | |
Hej benn Ja, jeg er lidt bagefter med opdateringerne. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 04-Maj-2004 kl. 07:40 | |
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
BeeVee
Bruger Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
Sendt: 04-Maj-2004 kl. 10:05 | |
Fuldstændig enig - det er en kanon side som jeg anbefaler til alle mine venner og kolleger, som vil vide mere om recordere. Pas på du ikke går død i de små og ubetydelige ting - check din statistik og drop evt. det som ingen eller kun få ser på - det viser sig måske kun at være fyldstof. Og spørg endelig om hjælp - jeg er sikker på der er mange der vil hjælpe (især med at teste ) bv |
||
Lars
Sendt: 04-Maj-2004 kl. 20:42 | |
Hej BeeVee
Der er altid åbent for nye hjælpere i recorder.dk teamet Jeg har bare ikke været så meget ude og hverve, men jeg håber da at staben af frivillige medhjælpere vokser i takt med der kommer flere brugere, mere udstyr og flere anvendelsesmuligheder. Flere hjælpere vil også kunne give mig mere tid til at udvikle og udvide selve sitet, og gøre rammerne endnu bedre. Og flere hjælpere kunne også gøre indholdet endnu bedre. Så hvis der er nogen har tid, lyst og ikke mindst interesse for området som gerne vil være en del af det frivillige team som leverer indholdet til recordere.dk så kom frem af busken . PS. For en ordens skyld, så kan jeg ikke love at der bliver test-udstyr til alle. Indtil videre har vi ikke fået flere apparater ind, end Michael og jeg har kunnet klare det. Men det kan snildt ændre sig, når flere leverandører får øjnene op for vores store fælles interesse, og seriøse tilgang til emnet. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |