|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() Sendt: 09-September-2010 kl. 15:48 |
Jeg har købt et Sony EX501 (samme model som EX500 med ubetydelige forskelle). Samtidig har jeg købt et brugt motoriseret ophæng, der kom uden skruer og afstandsskiver.
1) Hvor kan jeg købe et sortiment af disse, så jeg er sikker på at have et sæt, der dur?
2) Desuden er jeg også på udkig efter et kort antennekabel med vinklet antennestik, da ophænget desværre kommer til at sidde lige over antenneindgangen og derfor er der ikke plads til et normalt antennestik. Har set lidt hos AV Connection, og de har enten et helt billigt http://www.av-connection.dk/?PGr=4055&ML=316 til 19 kr af tvivlsom kvalitet ellers skal vi over 200 kr for 1,5 m kabel. Kan det ikke findes lidt billigere i en rimelig kvalitet?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
dit lokale byggemarked kan sikkert lever de 4stk 6 mm skruer du skal bruge
Længden står bag på TV'et Der burde da være masser af plads til antennestikket Hvor stort er dit TV |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Et kabel kan nemt laves selv, det koster ikke mange Kr., og det gør stik heller ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Ja længden står der, men hvad med diameter - er det en standardstørrelse, der anvendes til alle tv og hvilken størrelse er det så? Det er et 32" tv, men det er så uheldigt at selve ophængsrammen sidder lige ud for stikket, så der er ikke plads til et normalt stik.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor køber man sådan noget i en ordentlig kvalitet i en fysisk butik? Jeg stoler ikke på Fona, Expert og den slags butikker.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Før i tiden købte jeg den slags ting i det lokale Panasonic Center/værksted/antennemontør, men efter det lukkede, så er det i den lokale Expert. Der er ingen problemer i det, ejeren ved jeg vil have ordentlig kvalitet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |