|
Dune HD Max ankommet til recordere.dk |
Besvar | Side 123 43> |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-September-2010 kl. 12:31 |
Hej Alle
Tidens måske mest hypede medieafspiller er lige blevet fløjet hertil fra Dune.
/Lars Redigeret af Lars - 10-Oktober-2010 kl. 17:36 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ansvarshavende redaktør.
|
bird
Super bruger Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg lytter spændt. Forventer at købe en Dune meget snart og vil gerne høre vurderingen af Dune Max. Specifikationsmæssigt skuffer den en del i forhold til Prime. Der er ikke så meget nyt at hente.
Vil I teste hvordan den håndtere gigabit-overførsler? (selvom det vel er det samme som tidligere modeller da det er samme chip)
Redigeret af bird - 22-September-2010 kl. 13:01 |
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det altså bare at smide hvad du har i hænderne, og droppe alle planer resten af dagen :-)
venter meget spændt
|
|
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv lige at tænk på alle de arbejdsgivere der de næste dage kommer til at klare sig selv grundet alle dem der nu kommer til at sidde klistret foran skærmen med fingeren konstant trommende på F5. :)
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser også frem til at læse mere om den
|
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
I behøver nu ikke ligefrem sidde og trykke F5
Vi kigger på den over de næste dage, men de mere advancerede funktioner til medieafspilning bliver først i weekenden.
Men lige nu står den her med strøm på.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Schjelde
Guld medlem Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke se de helt store ændringer ift. Dune Prime og Dune Base for hvad angår streaming med SD eller HD film og bitstream og pcm af HD lyd, coverart og alsidighed, samt det er samme fjernbetjening og chipsæt.
Anden snak mht. tuner / optage del, der virker den til at være anderledes.
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Tunerne virker dog ikke endnu. De frigives først senere (ingen dato endnu). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Og her læser jeg artiklen om udpakningen af Dune HD Max inde fra afspilleren selv Den indbyggede browser er dog ikke særlig anvendelig. Den er langsom, har hverken flash eller java, og så går den af og til i baglås. Så det er ikke derfor man skal købe en Dune HD /Lars Redigeret af Lars - 22-September-2010 kl. 15:11 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
kalt
Bruger Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
|
En af de vigtige detaljer for mig er, hvor meget banditten larmer. Håber I lige får sneget en kommentar ind vedr. det i jeres test. Glæder mig til at læse mere :-) |
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Den støjer en smule fra blæseren. Man kan dog slå blæseren fra i menuerne, men det anbefales ikke hvis man bruger den med intern harddisk. Jeg har dog sat en low-power disk i den, sådan en som ikke skulle blive så varm. Så jeg vil prøve senere at eksperimentere med støjen med/uden blæser og se om de bliver varm uden. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Besvar | Side 123 43> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |